1 Eylül 2010 Çarşamba

dokuz ayın çarşambası...


9 ayın çarşambası yine üst üste geldi.
Annem, sabah dayımın yanına uçuyor Amerika'ya...
Zaten adamcağız gurbet ellerde, annem iki eli kanda olsa
onu görmeye çalışıyor her sene...
Ah vedalaşacağız, 1 ay görüşemeyeceğiz derken,
bana da bu akşam bir İzmir işi çıkmasın mı?
Yarın gece de orada kalmam gerekiyor üstelik.
Eee tabii bu da yetmez.
9 ayın çarşambası olacak ya...
Murat da akşam U2'nun sahne kuruluşunda çalışacak.
Hah al bakalım, neetcez şimdi?
Babaannesi sağolsun gelecek.
Ama şekerfarem benim öyle bi cins ki...

Babası varken bile illa tutturuyor, annem gelsiiiin.
Annem uyutsun diye.
Bakalım, Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Kıyametler kopmadan hallederiz inşallah.

Artık alışması lazım bizimkilerle kalmaya...
Ama cins dedim ya işte.
Bu sabah da sanki anlamış gibi akşam gideceğimi,
işe göndermemek için elinden geleni yaptı, eteklerime yapıştı.
Yengeç diye mi böyle acaba?

Aslında istemem yan cebime koy. Seviyorum bağlı olmasını genel şartlarda.
Ama bırakmak gereken zamanlarda alarmlar çalıyor işte.

Şimdi akşam olunca bekler ikimizin yolunu:(
Hava kararınca sorar - annem nerde?
Ühhüüüüü, kaçıyorum yoksa ağlıycam!

Şu linke tıklayarak yılın röportajını izleyebilirsiniz!
(YAZ'la tabii) :
http://www.izlesene.com/video/cocuklar-kim-kimdir/2536725

kim kimdir? izlesene.com




6 yorum:

Pinky dedi ki...

tekrar :))

İrem dedi ki...

ahh kuzum kıyamam ben gidip oynayabilirim istersen :) belki yorgunluktan uyuya kalır.

Anne gibi olmuyor hiçbirşey kokunuzu arıyor bu minikler.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ya yenilsin diyemi koydun bu video'yu :) çok tatlı
bize bıraksan Yaz'ı :)

bahriye-kerem dedi ki...

ahh kötü olmuş bu gitmeler...inşallah yaz için babaanne ile zezkli bir gün olur diyeceğim ama anneyi sormadan edemiyorlarki...
bu arada maşallah yaz'a tüm harfleri yerin de kullanıyor...çok net anlaşılıyor isimler...çok tatlı :))

Yasemin Aktuğ dedi ki...

hakketten 9 ayın çarşambası olmuş ya...
bazen bende niye yengeç diye isyan ediyorum ama bir yandan da acayip hoşuma gidiyo. bu yengeçleri yemeli deniz. özellikle dillerini

YILDIZ dedi ki...

Kıyamam ben ona,yanaklarından tontiş parmaklarından öperim onu;))