14 Eylül 2010 Salı

Göbek adın cadı!


Size hiç bahsetmemiştim sanırım, Yaz'ın bir göbek adı var Defne...
Kendisine sorsanız bilmez, hiç kullanmadık göbek adı.
Ammma ben şimdi göbek adını değiştirip cadı yapmak istiyorum müsadenizle...
Neden mi? Başlıyorum saymaya...

Apartman görevlimizin kızı Buse, ne zamandır müsaitseniz size
gelmek istiyorum diyordu.
Arife günü erken çıkınca hadi gel dedim.
Beraber yukarı çıktık.
Yaz önce heyecanlandı, Buse bize geliyor, yaşasıııın diye bağırmaya başladı.
Sonra baktı ki, Buse odayı fır dönüyor, oyuncakları kurcalıyor,
hatta onlarla oyun kuruyor, önce oyuncaklarını yeniden ele geçirmeye çalıştı,
sonra ne dedi beğenirsiniz:
"Buse benim uykum geldi biraz, gidebilir misin?" Nerden aklına geliyor bunlar
CADI diyorum işte...


Gelelim telefonla ilgili cadılığa.
Hanımefendi sevmez telefonla konuşmayı.
Millet istediği kadar dil döksün, hiç oralı olmaz.
Sadece kendi kendine telefonla konuşmacılık oynamayı sever.
Geçen gün yine telefon çaldı, kimdi hatırlamıyorum,
telefon boyunca cevap vermedi, vermedi, kapatınca ne dese beğenirsiniz
kıkırdayarak :"Hihihii yine konuşmadım!!!" Cadısın işte...

Babası iki elinle zincirleri tut dedi ya, olay bitti!!!
Cadı di mi bu şimdi?

Pekiyii... Babası öperken kıllı(sakallı) istemoorum. demesine ne demeli?
Ya da illa suyu şişeden içicem diye tutturup, üzerini ıslatıp, tişörtünü çıkartıp,
yaz günü hırkayla gezmek zorunda kalmasına :)))

Haaa sonra tercihleri var. Pembe emzik, mami biberon... Sabahın altıbuçuğunda
mami yerine sarı biberon götür, bak neler oluyor...

Ama söz dinleyen bir çocuk, hakkını vermeliyim.
Eğer yolunu bilirsen, ikna etmek daha kolay.
Mesela artık eskisi gibi hadi kızım yatma saati demiyorum.
Çünkü itiraz ediyor o zaman.
"Canım yatmaya hazır olduğun zaman haber ver diyorum"
Öyle dediğim zaman "hadi gidelim" diyor.
Ya da, "tatlım, eve çıkmaya hazır olduğun zaman haber ver" diyorum.
"Tamam!" diyor.
Yani seçimi kendi yaptığını hissettiriyorum ;-)
Duymasın.



14 yorum:

iskorpit dedi ki...

yaz hanımı tlf rahatsız etmeme kararı aldık..

Deniz dedi ki...

yok öyle yağma, ben rahatsız etmeye devam edeceğim:)))))

karabidikim dedi ki...

Yerim ben o tatlı cadıyı yer.Çok tatlı ya.Sanırım bu yaşlarda karar yetkilerinin onlarda olmalarına bayılıyorlar :)

elif ada dedi ki...

He he ben o cadıyı yerim o da hiçbir şey diyemez. Nasıl olsa bizim evdeki cadıdan alışkınım. Yerim seni cadı

ELİF dedi ki...

Deniiiiz, çok kurnaz gördüm seni:))

burcu.. dedi ki...

Annenin fendi Yaz'ı yendi :))

Deniz dedi ki...

-Karabıdıkım, sorma, tüm yetkiyi ele alıp, bizi kapı dışarı atacaklar nerdeyse:-P

-Ye tabii, ne de olsa önümüz arkamız sağımız solumuz cadı burda:)))

- Elifcim naaparsın kurban:))
Hayatta kalmaya çalışıyos

Yasemin Aktuğ dedi ki...

benim biraz uykum geldi lafına bittim.Çooook tatlı Cadı annesi

YILDIZ dedi ki...

Deniz minik akıllı cadı daha sana böyle çok yazılar yazdıracağa benziyor:))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

cool cadı diyelim lütfen o mağrur hali öldürecek beni çünkü:))

bahriye-kerem dedi ki...

her hali ayrı bi tatlı ama...
şu hazır olunca yatalım,haber ver olayını daha önce yazmıştın...ben de denedim...işe yaradı :))

ikiz Bebek dedi ki...

ama ama o en tatlı cadı :)

Pinky dedi ki...

hahahah :)) yine konuşmadım mıı :))tatlı cadı yaa.

Pinky dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.