3 Eylül 2010 Cuma

İyi, iyi, çok iyi...


Ben de yazdım o kadar; benim yengeç kızım beni arar,
arkamdan ağlar, ne yapcaz diye...
Küçük cadı, akşam 9.00'da beni iyi geceler, iyi işler diye uğurlamasın mı?
Telefonda beni sordu mu diyorum...
O da yok.
Çocuk insanı utandırıp tersini yaparmış ya...
Bi mülayim, bi mülayim.
Sanki her gün kapıların önüne yatan o değil.
Aman aman iyi diyeyim tabii...

Ama birazcık da bozuk mu atsam ne;-)


27 saat aralıksız bir çekimden geldim az önce.
İzmir püfür püfür inanmazsınız.
Gece üşüdük bile.
Ama şu an zombie gibiyim.
Günü güne bağladık, bi de toplantımız var birazdan.
Neyse bu hafta da biter elbet.
Herkese güzel, dinlenmeli, eğlenmeli hafta sonları...



4 yorum:

Gelincik dedi ki...

akıllı bir kız annesi Yaz... seni uzmemek icin elinden geleni yaptı belli ki...

Gelincik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Yengeç teyzesi yesin onu, yengeç hassastır da, acısını bu hafta çıkartır yapışarak sana:)))

karabidikim dedi ki...

Aferin Yaz'a.Hım MAŞALLAHta diyelim.Kadir Geceniz Mübarek Dualarınız Kabul Olsun .