20 Eylül 2010 Pazartesi

Öyle bir geçer zaman ki....

Öyle bir geçer zaman ki...


Bu dediğim aynı ile vaki...


Öyle bir geçer zaman ki...
Bu dediğim aynı ile vaki...
Birden dursun istersin...

Seneler olunca mazi...

Öyle bir geçer zaman ki...

Bu dediğim aynı ile vaki...

Bir cevap buldun mu sorulara...

Yiğitlik var yine serde...
Nasıl gaddar seneler
Geçiyor durduğu yerde...


Öyle bir geçer zaman ki... Müzik: Erkin Koray
Mekan:Fener- Harikalar Sahili, Derince
Müziği bunca yıl sonra aklıma düşüren: Yeni başlayan, gayet de saran
aynı isimli dizi...

8 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Ben o iki bıdığın burnunu ısırırım:)

Denizciğim zaman belli bir yaştan sonra daha hızlı akıyor sanki değil mi?

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

2 küçüğü siz büyükleri kucaklıyorum :) güzel olmuş gezi

burcu dedi ki...

benim de dilimde kaç gündür bu şarkı var.
fotoğraflara bayıldım,ne güzel bir yermiş öyle:)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Dondurma yiyen zilliyi yerim ben yerim

dunyada bir balık dedi ki...

Bayağı eğlenceli bir güne benziyorrr ;)

Defnenin Annesi dedi ki...

evet zaman cok cabuk geciyor... fotograflar cok güzel...

Deniz dedi ki...

-Çok hızlı gerçekten kelebeğim :)

- Saol Baharcım

-Burcu,gelecek hafta buluşuyormuşsunuz, sana f.özpetek filmini yollayacağım, seyretmedin hala di imi?

-Kaymakla kadayıf yerim ben de:))

-Evet, dünyada bir balık, güzel yapmışlar sahili...

- Saol canım:))

burcu dedi ki...

çok sevindim canım.seyretmedim henüz.