8 Eylül 2010 Çarşamba

tatlı yiyelim, tatlı konuşalım...


Burnumun direği sızlıyor bu sabah...
Niye olduğunu size söylesem mi bilmiyorum.
Bazen çok gülüyorum kendime...
Size şimdi desem ki,
dün eve gidince Yaz'a hadi koridorun ucuna git,
sonra koş koş koş bana sarıl dedim desem...
O da dünden aksiyon meraklısı,
koştu koştu geldi,
daaaank diye burnuma kafasını geçirdi desem...
Ağlar mısınız güler misiniz...
Ne acayip şeyler yapıyorum bazen,
sonra kendim de gülüyorum.
Gecenin körü, İzmir'de çektiğimiz reklam filminin
mpeg'i gelecek diye bekliyoruz.
Twitter'dayım bir yandan.Listemdeki bir kişinin meğerse Selda (Asya'nın annesi) olduğunu yeni anlamışım.
Kaç zamandır listemde, nicki başka diye, başka biri sanmışım onu.
Gece gece tek başıma güldüm.
O benimle Deniz diye konuşuyor,
ben onunla yeni biri gibi...

Bayram için tatlı diyaloglarım da birikti araya gireyim:
"Tatlıııım, şuradan gidelim..."

"Tatlıııım ben de seni çok sevoorum."
(Yanlış anlaşılmasın, bunları ben değil, Yaz bana söylüyor :)))

"Babacım, sen yemeğini bitir sonra gideriz yatmaya..."
Ay güzel bir şey daha vardı, bak hemen yazmayınca unutmuşum:)
Neyse aklıma gelince eklerim....

Bi' de yine buralardan tanıdığım, sonra tanıştığım
çooook sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü bugün!

İyi ki doğdun Özgecim... Ne istersen Tanrı'dan x2'sini versin sana...
Mutlu mutlu seneler...
Arife arife diyeceklerim budur;
hepinize iyi bayramlar dostlar,
tatlı yiyin tatlı konuşun görüşmediğimiz zaman diliminde.
Ama dişlere, mideye, kalorilere dikkat!
Öpüldünüz!





12 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Size de iyi bayramlar şekerim.
Ana kız çok tatlısınız bilesiniz :)
Özgecim, buradan da mutlu seneler diliyorum sana. İyi ki yollarımız kesişmiş. Öpüyorum, kokluyorum :)))

YILDIZ dedi ki...

Ama öyle tatlım derse eririm ki ben burada:))

Kocaman öptüm,iyi bayramlar Denizciğim:)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

İyi bayramlarrrrrrrr..
Çok öpüyorum minnoşunu..

NiLaY dedi ki...

bu keyifli yazının ardından iyi bayramlar canım :)

asyaselda dedi ki...

leyla:):):)
bende bu kız neden böyle resmi resmi cevap veriyor diyordum:)
iyi bayramlar
I am filtresizbirinci:):P

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

amanın çok güldüm Selda ile aranızda geçene :)
gülme komuşuna gelir başıma tabiii
iyi bayramlar ailecek :)

ela selin dedi ki...

Size de iyi bayramlar Denizcigim. Yaz kizimin burnuna da bir öpücük konduruyorum buradan...

bahriye-kerem dedi ki...

bol tatlılı iyi bayramlar :))

Pinky dedi ki...

Size de iyi bayramlar tatlı anneyle şekerfaresi :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Nice mutlu bayramlar olsun,kuzunla tüm sevdiklerinle.Sevgiler, sinem

sedaca dedi ki...

ay yazdıklarım gitti yaa :)))
çok alemsin Deniz, Yaz'ın kafa ne durumda ? Yaz bana tatlım desin bilerek gelip kafa atabilir :)))

Selda olayına ise koptum, gece gece tek başına gülmedin ben de gördüm :))) şaşkın seni :))

bi dee iyi bayramlaarr

Adsız dedi ki...

hu huu biz sizi çok özledik :)

Zeynep