14 Ekim 2010 Perşembe

Agadu!

Dans dedik ya dün, buyrun size dans:


agadu izlesene.com



Bir postla iki iş!
Bir de mimim var, keyiflisinden...
Sibel yollamış mimi. İstatistiklerden en çok okunan, ya da görüntülenen 5 postu bulup, yazıyorsun.
(Yeni kayıt yapar gibi sayfa açtığınızda en üstte yer alıyor istatistikler seçeneği)
Ne gıcık bişey ama en çok görüntülenen postum bir spam canavarının sayesinde 1.liğe oturmuş.
500 kere falan görüntülemiş, yorum göndermiş!

Ben de Özlem'e (Elaselin) göndereyim mimi :)

En sevdiğim dizi, en sevdiğim müzik ve HADİ sürpri...: Yabancı bir IP'den bu posta dadanmışlar, habire spam yolluyorlar o yüzden en çok girilen post bu olmuş maalesef: )

Fransız Bahçeleri :
Bir arkadaşın düğününe gitmiştik, mekanı yazmıştım, sanırım yine düğün için mekan bakan birçok kişi bu sayfayı görüntülemiş.


ya gelmeseydin, yetişemeseydin, beni bulamasaydın....
Candan Erçetin'in melek şarkısından hareketle, kuzumu yazmışım.


Mutlu olmak ne ki zaten?
Mutlu olduğum basit detayları anlatmışım.


Öğretmiştik Yaz'a, anne, baba ve çocuk beraber Voltran diye bağırıp, Voltran'ı oluşturuyorduk.

6 yorum:

KırmıZı WosWos dedi ki...

:))) bayıldım

iskorpit dedi ki...

şişko babanın harekli cim cimesi..amcasına çekmiş hareketliliği

Deniz dedi ki...

- :))) çok komik di mi, şarkıyı duyduğu an işi gücü bırakıp başlıyor oynamaya


-Abin duymasın :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Dansa bittim, o hoplayan minik kuyruğuna daha da bittim:)

Deniz dedi ki...

:)) Çok eğlenceli onu dans ederken seyretmek

ela selin dedi ki...

aldim aldim:))
bir sonraki postum olsun.