21 Ekim 2010 Perşembe

"Evde az eğlenin!"

Okula geleceğinden bir gün önce evde çok eğlenmeyin.
Biraz sıkılsın, okula gelmek istesin, özlesin demişler...
Kusura bakmayın benim çocuğumla geçirdiğim vakit değerli.
Bi zahmet siz özletin okulu...
Özlerse ne ala, özleticem diye evde sıkılmasını sağlayamayacağım valla...

Bize bu sabah kitap okurken... Aslında çok çalıştığı yerden gelse,
şakır şakır anlatır da, bu kitabı daha az biliyor :-)

kitap okuyal�m izlesene.com



Şu kitabın adına bakar mısınız? Babası kitabın içeriğini değiştirmeye çalışırken
çok komik di mi? Şimdi bu kitap için zamanlama yanlış, babasına İngilizce diyorum ki onun yanında, wrong book! Tekrar ediyor bizimki ronk buk! :)))

baba kipat oku izlesene.com




7 yorum:

KırmıZı WosWos dedi ki...

kitap okumalara bayıldım :))

diğer konuya gelince "nasıl yani" diye içten değil dıştan gelen bir sesle söylemişim ki arkadaşım ne oldu dedi!!!...

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Süper ya süper

Liya Azelya dedi ki...

kitabın sayfalarını çevire çevire anlatışına bayıldım maşallah
babanızı da tebrik ederim müthiş değiştirmiş kitap konusunu :)

YILDIZ dedi ki...

Başka bişi okiyim mii:))

O yanakları,o kitap tutan elleri öperimm;))

ikiz Bebek dedi ki...

haribden öyle mi demişler ya?
Yaz çok şekersin sen.

Deniz dedi ki...

Zeynepcim çok komik anlatıyo sorma


Sinem :)))


Liya Azelya hoş geldin:)

Demir'e de okur ileride:)

Özgecim, aslında resmi bi şekilde değil, anneme laf arasında söylenmiş bi şey aslında... ama...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ilk defa bir yuva'dan böyle bir talep duydum :)