18 Ekim 2010 Pazartesi

Mutlu hafta sonu...

Hafta içi bir arada olamamanın acısını çıkartmakla
geçer çalışan annenin hafta sonu tatilleri...
Yediremediklerini, yedirmeye çalışmakla bi de...
Bir süredir kahvaltımız epey bir sorunlu.
Peynir yemez, yumurtayı mız mız mız...
Bu hafta sonu hadi dedim, bunu deneyeyim,
süsleyip, püsleyeyip, aynı malzemeyi bi de böyle sunayım.
Hiç işe yarayacağını düşünmemiştim, ama yaradı.
Önce gözünü yiycem, burnunu yiycem diye hepsini yedi.
(Ekmeğin de ortasını çıkarttım bardakla keserek, içine yumurta kırdım.)
Gerçi bu ilk hevestir muhtemelen, ilk heves yemiştir hapur hupur
ikinciye yutmaz bu numaraları...


A Plus alışveriş merkezinde bir oyun alanı var, daha büyük çocukları oraya emanet edip alışveriş yapabiliyor aileler... Tabii bizimki için daha erken.
Ama orada öyle eğleniyor ki.
Gözündeki pırıltıyı ve neşeyi görmek için bile oradan ayrılmayıp, seyredebilirim.
Aynı anda hem top havuzu, hem trambolin, hem kaydırak.
Daha ne ister bir çocuk...

Dün hem Yaz, hem de benim için çok mutlu bi' gündü.
Birbirinden güzel insanlarla bir aradaydık.
Yaz o kadar mutluydu ki, hayatının rekorunu kırdı.
Hiç uyumadan akşamı etti.
Yolda dönerken hala bir şeyler anlatıyordu...

Kızlar, sizi ve bıdıklarınızı seviyorum.
İyi ki varsınız!




13 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Biz de sizi seviyoruz. Hem de çooookkkk :)

ikiz Bebek dedi ki...

sen ne tatlısın öyle,ne güzel hazırlamışsın kıyamam.(marulu yedi mi cidden?)

Yaz ve Tibet herzamanki gibi şekerler.

Bu arada kıskandım sizi :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Hahahayt, en eski anne numarası bu bir şeyi süsleyip yedirmek, ben hala tav oluyorum bu yaşımda:D

Deniz dedi ki...

Özgecim o kadar da güzel olmadı belki ama, Yaz'ı eğlendirdi, marulu da yedi, saçlarını yiyorum diyerek :)


Kutucum, işte ben eski numara, amaaaan kim kanar bunlara diyordum ama hala etkiliymiş demek :)

burcu.. dedi ki...

Kahvaltı süper, çocuklar hepsinden süper ama :))

KırmıZı WosWos dedi ki...

Bizim içinde çok güzeldi Nadir arabaya biner binmez uyudu hem de sabaha kadar :)

Deniz kahvaltı iyi fikir bende en kısa zamanda deneyeceğim :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

diğer kızları dolaştım şimdi sana geldim :)
ooo kahvaltıyı bizimkide yermi acaba??? bende yarına deniyim :)

ayrıca mutlu bir hafta sonuydu gerçekten :) ben çok sevdim sizi, Yaz'ı da. ama çok sıkmak istemedim. benden korkmasın diye :D Eşimde bayıldı Yaz'a..

NiLaY dedi ki...

hariikasın canım, o tabak haftasonu bizim evde de yapılsın bakalım, sonuç ne olacak :)

ayşegül dedi ki...

ne şeker bi kahvaltı :)
meraklı miniktede güzel tarifler oluyor görmüşsündür.

buluşmalarınız bol olsun efendim,hep mutlu olun,çok güzel resimler :)

Yazgüneşi dedi ki...

ne şekersiniz siz yahuuu....

Deniz dedi ki...

Valla her çocuk ayrı bir film. Birinde işe yarayan öbüründe tutmuyor. Ama her yolu deneyip, bi bakalım, naapalım :)

YILDIZ dedi ki...

Çok güzeller çooook;))

asya selda dedi ki...

YA iSTANBUL!A TAŞINDIRACAKSINIZ BENİ YAKINDA KISKANABİLİRMİYİM AZICIK?:)