25 Ekim 2010 Pazartesi

Happy Feet (Yani Neşeli Ayaklar)


Yeni favorimiz, diğer penguenler gibi şarkı söylemek yerine dans ederek
kendini ifade etmeyi seçen, daha doğrusu dans yeteneğiyle doğan
şirin mi şirin bir penguen... Tüm kabilenin onu değiştirmeye çalışmasına,
engellemesine aldırmadan dans etmeye devam eden bu şirin penguenin adı Humble...
Tavsiye ederim küçüklere, çok pozitif.

Diyeceğim o ki bizim de bi' Happy Feet'imiz var, yani Neşeli Ayaklarımız.
(Yaz'ı duyar gibi oldum yani derken, bugünlerde o kadar çok kullanıyor ki,
anneannem yani annen,, gibi :))

Bizim Happy Feet de, sahne gördü mü, müzik gördü mü atıyor kendini ortaya...

Önce cumartesi Forum Istanbul'daki dans rekoru denemelerinin tanıtımında
attı kendini sahneye... O metalci saç sallamaları falan nerden öğrenmiş hayret.
Videosu da vardı sormayın, şaşkoloz annesi sildi galiba
İnşallah Murat kurtarırsa akşam, yarın yüklerim.
Pazar günü de Noa'nın doğum gününde,
nerde müzik, dans
Yaz orada...


Böyle topluca çocukları görünce nasıl da belli ediyorlar ilgi alanlarını...
Biri hamurlara koşuyor, biri arabalara, biri müzik aletlerine...
Çok zevkli seyretmesi çoook.Yukarıdaki güzellik Noa... Doğum günü sahibesi.
Oyuncakları talan edilirken çok olgun davrandı doğrusu,
bir yaş daha büyüdü ya; )

Sormayın , herkes çocukları ikilemiş valla...

Unutmadan, Yaz'a pastanın mumlarını sadece doğum günü sahibinin üfleyeceğini
hatırlatmalıyım. Sen herkesden önce atıl, üfleyeceğim diye...
Saçları tütsülendi bi de hafiften.

Bu melezlere benzeyen güzelliğin adını bile bilmiyorum,
kalabalıktan fırsat olmadı öğrenmeye.


Hadi çılgınca müzik yapalım!

Noa'nın odası talan edilirken...

Ve biraz sportif faaliyetin ardından
yine müzik tabii ki!
333 dudaklarına da bakın happy feet'in :)


5 yorum:

Odil Sezen Metin dedi ki...

Hepsi bıcır bıcır yahu:)) İyi ki doğmuş Noa hanım..
Happy feet bizimde çok uzuuun zamandır favorimiz çüçük penguş:)
Harika mesajlar iletiyor..
Yaz baya baya ballanmış.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Noa kaç yaşına girdi acaba???
bizimki ne zaman olgun davranacak paylaşım konusunda

Deniz dedi ki...

-Saol Fatmacım: )

- Baharcım, 4 yaşına girdi Noa. Bu arada ne istiyorsun anlamadım, Yağmur benimle gayet güzel Pamuk Prenses kitabını paylaştı mesela:-P

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Deniz'cim sana ve Sibel'e özeldi o gün :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten 333, çok güzel bir fotoğraf karesi olmuş bu:D