19 Ekim 2010 Salı

Hayatın gerçekleri



Tanıştırayım Simba ve Nemo... Yaz'ın balıkları... İsimlerini kendi koydu.
Nemo'ya hayranlığından evde balıkları olması hoşuna gider diye düşündüm alırken.
Büyük akvaryumdan, bize gelecekleri küçük kavanoza geçerken,
Yaz'dan gelen ilk soru, hayatın gerçeklerinden biriydi işte:
"Balık mı yiyces şimdi anne?"
Eee 2 yaşında bu velet!
Çoğunlukla balık yedirmeye çalıştığımızda karşılaştı bu kelimeyle.
Bi de celebrity Nemo'yu seyrederken ama o herhalde camın arkasından o kadar da gerçek gelmedi ona...

Simba ve Nemo'nun arkadaşı vardı bi de... Pinokyo! İki gün misafirimiz olabildi.
3. sabah kalktığımızda balık cenneti diye bir yer varsa oraya gitmişti.
Herkes kalkmadan önce , onu ebedi istiratgahına uğurladım, vedalaştım.
Bizim küçük cin, kalkar kalkmaz geldi balıklarına baktı ve Pinokyo nerde anne dedi.
Al bakalım. Orada bi hata yaptım işte. Şimdi farkına vardığım.
Bi an ağzımdan -Nemo'dan da gördüğüm üzre- tuvaletten denize gitti... dedim.

1. Bu gerçek değil. Hayatın gerçeklerini kendi anlayacağı dilden de olsa duyması gerekiyordu aslında. 2. Ya tuvaletten denize gideceğini düşünürse? Al bakalım.

Neyse bir daha ne o konuyu açtı, ne de ben.
Ama bir dahaki sefere hazırlıklıyım.
Allah tabii balıklarımıza uzun ömür versin.

Bu yazıyı yazdıktan sonra cuk oldu, şu yazıya rastladım.
Netice itibarıyle biber acıysa acıdır. Çocuğa bak ne kadar da tatlı diye yutturmaya
çalışmak yanlış aslında...

11 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Bizim de kadayıfın balıkları balık cennetine gittiğinde, ben hastalandılar, balık hastanesine götürdük, iyileşene kadar ziyaretçi kabulü yok demiştim, geçen gün sordu onlar öldüydü sen beni kandırmıştın anne dimi diye, tuvaletten denize çıkan bir ferah yol olduğu ihtimali pek yaratıcı olsa da biraz yaz bebemin kafasını karıştırabilir diyerek ahkam keseyim.Sevgiler

Deniz dedi ki...

biliyorum zaten hatamı:)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Bizimkisi de bunlar ölünce yerine mor bir balık alalım anne diyor. Bir tek bizim yaşlanmamızdan korkuyor,biz ölürsek onu kim parka götürecek diye..:)))CAnlarımız onlar yaaa..

Deniz dedi ki...

Beni parka kim götürecek ha... canım ya...

burcu.. dedi ki...

KEndisinin de tuvaletten denize gidebileceğini düşünmez değil mi :)

Uzun ömürler tabi ama zaten bu balık milleti -en azından benim tanıştıklarım :)- çok uzun ömürlü olmuyor.
Bir dahakine hatayı telafi edersin sen :)

Bellek Kutusu dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun balıklar:)

YILDIZ dedi ki...

Yazın balıkları oldu demek;))

YILDIZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YILDIZ dedi ki...

Onu öpemedim ya Deniz içimde kaldı o gün,öp benim için;))

Sen Gelince dedi ki...

Ben galiba hep hazırlıksız yakalanacağım:)

Deniz dedi ki...

Aman her gün yeni bir şey çıkıyor kafa patlatacak be Burcucum


öperim Yıldızcım :)


Neden öyle dedin Özlem:))) diycem ama kendim de öyle olabilirim:)))