15 Ekim 2010 Cuma

Ortaya karışık salata



Bazen dağınıklık daha sağlıklıdır.
Bazen düzensizlik başka bir düzenin güzel habercisidir.
Bazı dağınıklıklar eğiticidir.
Bazı dağınıklıklar insanları birbirine bağlar...

Marulları yolarak salata yaptığını sanan küçük bir yürek gibi...
Ya da mesaiden gece 01.00'de eve döndüğümde bulduğum manzara gibi...
Işıklar açık, radyonun sesi Yaz'ın uyuduğu saatlerde hiç olmayacak bir şekilde yüksek.
Ortalık savaş alanı sanki. Yastıklar yerde...
İçeri doğru gidiyorum Yaz'ın odası boş.
Bizim odada baba kız bayılmışlar yorguluktan sızmışlar sarılarak.
Dağınıklığın ortasında bir huzur ve yakınlık adası oluşmuş sanki.


Okul devam ediyor.
O bölümde de bir dağınıklık hakim.
Öğretmeni suratsız buluyorum biraz,
donuk geliyor .
Bizimki ise cıvıl cıvıl, ona ilgi ve cilve yapan ablalardan hoşlanır.
Bilemiyorum. Ağlamış bu sabah gitmeyeceğim diye.
Annemle konuşacağım bugün, bakalım onun gözlemleri nasıl?

Biraz destek...
Kararlılık...

Gerekirse öğretmen değişimi...
Başaracağız inşallah...


Günün rengine, bulutların ağlak ruh haline uygun bir şarkı dinlemek isteyen var mı?



3 yorum:

elif-kayra dedi ki...

Denizcim aynı sorun benim yeğenimde vardı, öğetmen değiştirildi ve şimdi ise gitmek için sabırsızlanıyor, öğretmen çok farkediyor

burcu.. dedi ki...

buzdolabı kurcularken bir çocuk ancak bu kadar ciddi olabilir sanırım :))

elif ada dedi ki...

Ben de ne zaman gece nöbetten dönsem tıpkı seninki gibi bir manzarayla karşılaşıyorum. Ve herkes sağlıklı, mutlu uyuyor diye teşekkür edip ortalık topluyorum. Tatlı prensesi öp benim için