30 Kasım 2010 Salı

Altı üstü bez parçası.


Geçen hafta okuldaki rehber öğretmeni
annemle haber yollamış, arasın diye.
Aradım, aslında gösterdiği gelişim açısından bir üst sınıfa
almak istiyormuş Yaz'ı...

Ama bir şartla. Önce bezi halletmeliymiş.
Gelecek hafta(yani yarın!!) için sözleştik.
Okulda öğretmeni bezini çıkartacak
ve duruma bakacak.
Bakalım ne yapıyor diye?
Ben önden başlayayım mı dedim.
Yok yok, burada başlayalım ilk dedi.
Hiç denemeniz oldu mu diye sordu.
Birkaç kere oturdu, yaptı da...
Ama ciddi bir denememiz olmadı dedim.
(Neden olmadığına gelince,
tuvalete, lazımlığa gitmeye itiraz edince ısrar etmedim de ondan)
Yani tam kapasite bezi çıkartıp atarak ilk olacak...
Daha iyi ilk defa başlıyor olması, daha kolay dedi.
Çok titiz misiniz dedi?
Biraz rahat olmanız lazım bu sürecte dedi.
Olurum tabii, eve de söylerim dedim.

Aman şu işi onlar çözsünler, çok sevineceğim valla.
Nasıl gözümde büyüyor.

Hayır, herkes de bu konunun peşinde.
Geçen gün çekimdeyiz.
Hatun bir köşeye eğildi, bi de bağırıp haber veriyor:
"Ben kakamı yapıcam" diye...
Tabii hemen başladılar, " aaaa hala bezli mi?"
-Kem küm, ama zorlamayın diyorlar... diye cevap verdim
ama hallolsun istiyorum bir an önce.

Hem kızımın sınıf geçmesi buna bağlı;-)

Okul durumu gayet iyi gidiyor bu arada, Elifcim sormuş.
Güle oynaya gidiyor artık.
Öğretmenini de seviyor.
Allahıma bin şükür:))

Yukarıdaki fotoğraf hafta sonunda
yaptığımız çekimden.
Yavrum acıkmış herhal.
İlk defa böyle ekmek arası köfte yediğini gördüm.
Böyle iştahlı iştahlı gören de hep böyle yiyor sanır.

10 yorum:

Defnenin Annesi dedi ki...

Bizde daha bezlilerdeniz ;-) bende noel tatilinde tekrar bi deneyeyim diyorum, sonra düsünüyorum... bütün istanbul calisirken, ben noel tatili yapacagim yani rahat rahat gezip tozmak istiyorum. Bezsiz cok zor olacak.

Banada herkes soruyor, hala bez kullaniyormu diye, cok gicik oluyorum...

sedaca dedi ki...

sevdi herhalde ortamı yeklamcı olmak istiyor baksana :)))
okula tebrikler valla, ne ilgili öğretmen..

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Denizcim, biz de kaymakta kreş çözmüştü bez sorununu daha kararlı ve planlı oluyorlar inanır mısın 8 günde bitirmişlerdi, ben kaç başlayıp kaç geri dönmüştüm oysa, offf o gugıl teyzelerden her yerde var, her şeyi bilirler, bir tek onlar çocuk yetiştirmiştir off ki offf,sevgiler.

KırmıZı WosWos dedi ki...

Denizcim çok sevindim kreşe alışmasına alışmakla kalmamış bir de terfi almış :) umarım bez olayını hallederler darısı başımıza...

Deli Anne dedi ki...

Kendimi gördüm bu yazıyı okuyunca.. Benim de gözümde bir büyürdü ki bu tuvalet mevzusu sormayın gitsin.. kreşe başladığında biz hallederiz dediklerinde bayram etmiştim ama fiyasko oldu kreş bizim için.. sizin için o sorun yok ne güzel.. ve maşallah.. bir gün bir arkadaşım ansızın çıkarttı bezi, taşınma evresindeyiz aman olmaz dedim ben.. yeni evi pisletmesin alıştıralım dedi.. kısa bir konuşma yaptı onunla.. oğlunu gösterdi çaktırmadan tuvaletini yaparrken ve oldu.. mucize gibi bir şeydi.. belli bir zamanı var galiba bir de.. umarım sizde de kısa sürede hallolur.. sevgiler.

Sen Gelince dedi ki...

Deniz'cim Yaz'a kocaman bir aferin sınıf atladığı için, büyük sınav için de sana bir aferin:) Kolaylıkla atlatacağınıza eminim:)

Deniz dedi ki...

Kızlar, bugün öğretmenlerden teki hastaymış vs vs, bugün başlatmamışlar,
ben de bir heyecan, bekliyordum

YILDIZ dedi ki...

Peki yarın mı başlarlar ben de heyecanla okudum.

ELİF dedi ki...

Bak alışacak demiştim -demiştim demeyi çok severim :)))- aferin benim kuzuma sınıfta atlarmış...

şifalı bitkiler dedi ki...

Siteniz güzelmiş, İlgimi çekti. Başarılar