1 Kasım 2010 Pazartesi

Gerçeklere davet!



Saatlerce oynar şunlarla... Keser biçer. Bize yemek hazırlar.
Çay kahve servisi yapar.
Arası çok iyi yiyeceklerle.
Ama oyuncak olanlarla maalesef!
Yaklaşık 1 haftadır ağzına kilit vurmuşlar sanki.
Zaten binbir nazla yediklerini geçtim, iki gündür abur cuburun bile
yüzüne bakmıyor.
Azı dişinden şüpheleniyorum ama gözümle de görmedim.
Baktırtmıyor ki.

İnternet karıştırdım az önce.
2 yaşından sonra, yemek yemeyi biraz silah olarak kullanırmış çocuklar
ailelerine karşı. Bakın bu konuya kendim karar verebiliyorum anlamında.
O yüzden herkese tembihledim, onun yanında bana şikayet etmeyin yemiyor diye...
Okuduklarım arasında fazla sıvı alımından da bahsetmiş,
çok süt de vermeyin diyorlar. Biliyorum, kansızlık da yapar fazlası.
Eh zaten aç, bi de süt içmezse harika olur şu sıra.
Zorlamayın, daha kötü sonuçlar olur diyorlar.
Fazla üzerine gitmiyorum, hiç zorlamıyorum ama halsiz kalmaz mı bu çocuk?
Yemeyen çocuk çok zormuş yahu...
Yediği insanın boğazından geçmiyor.
Şu aşağıdaki civcivleri bile yemedi düşünsenize...
Ey iştah geri dön noolur...

Sabah mahmuru şu küçük surat öğlen bi şeyler yiyecek mi,
borsa misali takipteyiz...



11 yorum:

Yasemin Aktuğ dedi ki...

bencede hiç üstüne gitme. bu aralar bizde de aynı sorun var. Düşün yani Gazihan yemek yemiyor. Bende hiç zorlamıyorum. acıkınca bişeyler yiyor az da olsa. eskiye oranla hiç yemiyorda. Ama bizimkinin sebebi son azılar. mahvetti hem salya hem huysuzluk hemde iştahsızlık. Çiğneme eylemini yapmak istemiyor.
diyeceğim o ki zamanlar düzelir. bu arada civcivler süper gözüküyor

Deniz dedi ki...

Yasemincim, benimki de normalde öyle yemez yemez, hiç zorlamam acıkınca yer, ama şu sıralar senin dediğin gibi ekstra iştahsız. Azı çıkarttığını görsem, rahatlıyıp ,oturucam:)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

üzülme şekerim bizimki de aynı modda bu aralar.yememenin yanı sıra, benı neden optun, babam bana bağırdı, başım ağrıyor vs..
ayrıca düşmese de düşmüşi bir yeri acıyormuş numaraları, birşeyler isteme, verdiğin halde ağlama , susturamama ... Tek değilsin yani.Sendromlar bize de vurdu hamdolsun :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Cevap veriyorum; diş diş diş.Kuzu kuzu bakmış yine fotoğrafta şöyle bir sarılmak istiyorum ben şu zilliye ya...

Pinky dedi ki...

azı dişleri çıkıyorsa, diş etleri bir kere acıdıysa ondan korkuyordur belki. geçer annesi, yer minik kuzu sarı civcivleri :)

Tibetin annesi dedi ki...

yememesi civciv sevgisindendir :))))

geçmiş olsun kuzuma, çabucak eskisi gibi yer inşallah...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

allahım hepimize iştahlı çocuklar ver, ver, ver, ver...

Yazgüneşi dedi ki...

valla şu iştahsız çocuğu olan annelere öğü veren çok akıllı doktor ve pedagoglar var ya
şöyle bir gerçeğin farkında mı
diye sordum hep
ben diyete başladığım zamanlarda ilk iki gün midem kazınır da da kazınır
3. günden sonra küçülür
istesemde yyeme artık
almaz içim
hani rahat bırakın acıkınca yer diyen o çok bilmişler
bi e hergün en az 2 köfte büyüklüğünde et yok zırt yok zurt tüketmeli yoksa beyinsel ve bedensel gelişim sekteye uğrar diyorlar ya bi de
al boğ...
çok faydalı oldum di mi :PPP
pardon
ben iştahsızlık dönemlerinde inatla 2-3 saat bi tas sebze çorbasının itelediğimi bilirim defneye..
ama yemeli bi şekilde
acıkınca yer olayı
hikaye...

konu dişse
normalinde iştah sorunu yoksa
bi şey olmaz 3-5 gün 1 hafta yemese
yer sonra..
ayy annelik ne paranoyaklık yaaaa

Deli Anne dedi ki...

merhaba, Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Sizinle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

burcu.. dedi ki...

Onun o asık suratını yerim ben yemek diye:) Ama o civicvlere de kıyılmaz ki yaa:))

Arkadaşım eğer bir anneye kötü birşey söylemek istersen; "Allah sana yemeyen çocuk versin de" derdi.
Eminim için gidiyordur. İnşallah diştir, görürsün de rahatlarsın sende.

Deniz dedi ki...

-Mine :) beni neden öptün (mü?):)))

-Bana da öyle geliyor Kaymaklı Kadayıfım:) Dün az da olsa pilav kaşıkladı akşam...

-Pinkycim, sarı civcivleri bulamaz artık, treni kaçırdı, o bir doğum günüydü:)

-saol Sibelcim:_)

-Amin Baharcım, dobiş de olmasınlar ama:)Tam kararında


-Doğru diyosun Yaz güneşi, zaten o yüzden telaş ettim bu sefer. Bir öğünü öbür öğünde telafi etmek tamam, ama öbür öğünde de etmiyorsa dolanıyorsun deli dana gibi bir çöözüm için.

- Baktım sabah :) Teşekkürler Deli Anne

- İnşallah Burcu:)