19 Kasım 2010 Cuma

Miniaturk


Burnumuzun dibinde henüz gezilmemiş bir mekan. Çocuklar için şaşırtıcı.
Beklediğimden fazlası ya da azı değil. Bildiğiniz , duyduğunuz Miniaturk işte.

Bahsetmek istediğim kaynakçı bir anne.
Alan turu yapan trene binmek için 2 tur sıra bekledikten sonra
haldur huldur önümüzden geçerek, 2 çocuğuyla trene binen,
sıramızı gasp edip, uyardığımızda ise pişkin pişkin sizin çocuğunuz da binmek istiyor, benimki de diyen, sayesinde bir tur daha beklemek zorunda kaldığımız bir miniatür!
Yanındaki çocukların psikolojisini düşünerek çok da laf etmek istemiyor insan,
ama sen nasıl bir örneksin çocuklarına yahu!

Hani eskiden Hıncal Uluç yapardı, trafikteki öküzcanların
plakasını vererek onları lanse ederdi.
Biz de mi yapsak böyle ne...
Hey miniaturk'teki sarışın iki çocuklu kadın!
Bizi düşünmüyorsan, yanındaki çocukları utandırmaktan utan...


5 yorum:

burcu.. dedi ki...

Üzüüyorum böylelerin elindeki çocuklara. Çünkü şimdi ne görüyorlarsa ilerde onlarda öyle davranacaklardır :(

Liya Azelya dedi ki...

Ne yazıkki böyle örnekler çok var
Yazık çok yazık......

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz'cim o kadının yetiştirdiği çocuklar da büyüdüklerinde başkalarının hakkına 'kaynak' yapmayı hak bilecekler, maalesef öyle yetiştirildikleri için...

Deniz dedi ki...

Aynen,hem çocuklar üzülmesin diye kadını çok rencide etmek istemedim, ama bir yandan çocukların farkında olmaları belki de daha iyi

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ben de İstanbul kaçamağında gezmiştim, güzel ve değişik gelmişti kaymakla kadayıfa, o annelerden her yerde var, ben de kaymağı yüzmeye başalttım, çıkışta duvarda beş on tane saç kurutma makinası var çocuklar ıslak saçla çıkmasın dışarı diye, hatunun biri, birini bir eline diğerini diğer eline almış iki çocuğununkini aynı anda kurutabilsin diye, öylece bir buçuk saat bekledi, kimse kapmadan önce onun çocukları kurusun diye, ama süper birşey oldu, çocuklar geldi hatunun makinalar bozuk çıktı, dumanla beraber iptal oldu:)))Sevgiler