24 Kasım 2010 Çarşamba

Oyuncak hikayesi


Oyuncaklarla kurdukları diyaloglara,
dünyaya bakış tarzlarına,
kendilerini ele veren komik detaylara
bayılıyorum.
Bir çocukla yaşamanın en güzel taraflarından biri bu herhalde.

Bazen oyuncakçıları dolaşıp, hiçbir şey almadan çıkabiliyoruz.
Israr etmiyor alalım, eve götürelim diye Allah'tan. Belki de şimdilik.
Öylece, mutlu mesut vakit geçiriyoruz.
Sayesinde 3 kilo biftek yemiş gibi gülüyorum komik kızımın.
Mesela şu aşağıdaki köpeği görünce ne dedi dersiniz?
-Aaaa anne bak, KIZ KÖPEK!

Bu ikisinin annesiymiş o. Ya ben?
Ben de anneannesi...
E tabii doğal olarak.



Onca oyuncağın içinde yine gidip gidip, kendi hayvanlarının aynısını
bulup, iki saat buradan ayrılmaması bi enteresan.
Yavrucum git, hiç olmayan bir şeyi keşfet di mi ama...


Topun arkada kaldığı bir anda topla konuşmasını duydum:
"Beni yakalayamazsın!" :-))))


Öksürüklü kızım, hafta sonuna kadar iyileşsin de
fıttıralım yine orda burda...

(Yorumlarda teyzesi hatırlattı, geçen gün anneannesi sen nerden çıktın,
nerden geldin deyince, ne dedi hanfendi:
Oyuncak hikayesinden :))

11 yorum:

Gelincik dedi ki...

Başlığı görünce, annenesinin "sen nerden geldin tatlı şey" sorusuna, "oyuncak hikayesinden" deyişini anlataksın sanmıştım :)))))))

bahriye-kerem dedi ki...

yaz'cım oyuncak oyuncak diye tutturmamanı tebrik ederim...anlayışlı güzel kız...
bizde bu h.sonu özellikle hayvan koleksiyonumuza yenilerini eklemek için onlardan almaya gittik...bu nasıl güzel bir sevgidir...seviyorum hayvanlara duyarlı ve ilgili çocukları...çabuk iyleş olur mu...

Tibetin annesi dedi ki...

o da iyiymiş :) demek oyuncak hikayesinden gelmiş :) çok alemler bunlar yahuuu! bence yengecimi de anlat :)))

Pinky dedi ki...

hahhahah :) beni yakalayamazsın mıı :)) şeker kız yaa. ne keyifli gezilermiş bunlar.

burcu dedi ki...

oyuncak hikayesinden....şahane hayal gücü:)

YILDIZ dedi ki...

Anneanne mi oldun Denizim ya:))

Demek oyuncak hikayesinden gelmiş tatlı yanaklım,şeker Yazım.

Anne Café dedi ki...

kız köpek :))

Sen Gelince dedi ki...

Özellikle bugünkü post o kadar yakın ve tanıdık geldi ki:)

ELİF dedi ki...

Bizimki her oyuncağı elliyor, bunu eve götürelim anne diyor, başka bi tanesine gönlünü kaptırınca diğerini unutuyor, hepsinden hevesini aldıktan sonra çıkıyoruz:)

elif ada dedi ki...

Ay tatlı kuzu, nasıl şefkatle öpüyor o bebeği. Bir taneler ya... Yaz, gelsene bize, bizde hem kız hem de oğlan köpek var oynarız birlikte

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

geçmiş olsun Yaz'a...