20 Kasım 2010 Cumartesi

Şiirli şarkılı bayram (1)

Ne güzel böyle uzun uzun, dar vakitlere sıkışmadan bir arada olabilmek...
Öğretmek, öğrenmek...
Şaşırmak, şaşırtmak...
Bayram iyi geldi bize, doya doya beraberdik.
Gecikmiş bir 10 kasım şiiri ve birkaç şarkı kattık repertuarımıza.
Ne kadar da öğrenmeye aç, sünger gibi çekiyor.
Daha çok birlikte olabilsek.... Keşke.... diye düşündüm bu süreç içinde.
Tatlım seni seviyorum demiyor mu hele,
eriyorum dostlar tam anlamıyla.

doktor doktor izlesene.com



Aslında tam söylüyor ama yakalatmadı bi türlü keçi.

şarkı | izlesene.com


8 yorum:

özle çetinkaya dedi ki...

çok tatli yaaa,
nasil da büyüyorlar, zaman ne çabuk geçiyor ... insan sürekli yaninda olunca da kiymetini bilemiyor o zamanin be denizcim :(

sevgiler hepinize :D

Deli Anne dedi ki...

Zorla söyletince o doğal tadı vermiyor değil mi? gene de yapmış annesi:)

minimalist dedi ki...

kalksana doktor yaaaa :))))

Pinky dedi ki...

bıcırık yaa ne güzel öğrenmiş şiiri :)

YILDIZ dedi ki...

Tatlım seni seviyorum mu diyorrr ayyy dayanamam:)))

KırmıZı WosWos dedi ki...

ne güzel öğrenmiş :)

Deniz dedi ki...

-Canım Özlecim, sana da sevgiler

-Deli anne:)


-Minimalist, Atam evden gidiyor diyor bi de:))))))


-Öğrendi pinky ablası:)

- Evet Yıldızcım, darısı başına

- :)) Şiire şarkıya bayılıyor Zeynep

Odil Sezen Metin dedi ki...

Allah yirim ben bunu!!