16 Aralık 2010 Perşembe

Domestik York Düşesi...

 Babası York testi yaptırdı ve çok ciddi bir diyete başladı.
York testini duymuşsunuzdur belki, vücudunuzun herhangi bir gıdaya intoleransı var mı
diye testler yapılıyor. Sittin sene, o gıdayı yediğiniz için kilo veremediyseniz o belirleniyor 
ve ona göre bir liste düzenleniyor. Murat listenin en sıkı olduğu iki haftanın içinde. 
Hem miktarlar kuş gibi, hem çeşitlilik. Ama bu sefer çok kararlı ve de istikrarlı.
Bu arada, öyle bi listesi var ki, sabah tavuk ya da karnıbahar yemek gibi epey bi değişik ve zorlayıcı.
Gel gelelim, küçük kızı onun zayıflamasına büyük destek veriyor.
 Bu süreç içinde, nasıl olduysa sürekli onun yediği şeylere ortak olmak istiyor. Önceden hiç böyle bişey yoktu. İnanamadığım şey bu sabah karnıbahar yedi! Hayatta ağzına karnıbahar sürmeyen kız...
Babasının zaten 150 gr. yediği etin yarısını mideye götürüyor mesela.
Babası bu diyetin York dükü, kızı da York düşesi anlayacağınız.
 

York düşesi, nasıl bi' düşesse, ev işlerine çok düşkün. Çok bi domestik.
 Bi ütümü yapıp geleyim diyor mesela. Bizimki çok seviyor da,
 böyle domestik, kadın rolünü empoze eden oyuncaklar hakkında ben pek bi kararsızım.



7 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Bu test çok mantıklıymış.Bütün mesele kilo yapan yiyecekleri bulmak da ve uzak kalmak da.
Düşes yesin babasına yardım etsin daha hızlı zayıflar:))

Bir gün oyuncakçı da bunu düşünmüştüm kızlara daha bir damlacıkken verilen rol.Erkeklere de aslında silahlar falan.
Bir ütü yapıp geleyim diyor demek bıdık:)

Deli Anne dedi ki...

ama düşes tam düşesmiş. nasıl da kibarca ve çaktırmadan yardımcı oluyor babasına..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ütü masasını gerçek sanmış olabilir miyim acaba :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Sen şimdi böyle oyuncakları enpoze etmesen de gerçeklerini enpoze edecek birileri illa ki çıkacak karşısına bir gün, bırak hevesini alsın:))ama o ütü masasıyla en nefret ettiğim iş olan ütüyü ben bile zevkle yaparım herhalde.

KırmıZı WosWos dedi ki...

acaba bizde uygulasak bizimkide karnıbahar yermi? :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

babasını hemen zayıflatacak anlaşılan :)

Deniz dedi ki...

-Aynen Yıldızcım


-Hiç çaktırmıyo di mi;-) Arada gelip göbeğine bir şaplak atsa da

-Kiraz çekirdeği ve Kaymaklı Kadayıf sormayın, önce sadece ütüsünü almıştım, teşekkür edeceğine nerdeeeee benim ütü masam diye kıyamet koptu

-Zeynepcim söz veremem :))

-İnşallah Baharcım:)