8 Aralık 2010 Çarşamba

Kaçtım 5 dakika size...

Kızlar, azıcık yer açın, şöyle masanızın kenarına ilişeyim.
Biraz nefes almaya yanınıza kaçayım dedim. Çayımı koydum geldim. 
İş yığınından ve kafadaki ıvır zıvırdan biraz kurtulmak istiyorum ki, 
bunu yapsanız yapsanız siz yaparsınız şimdi.
Eeee daha daha nasılsınız?
Çoluk çocuk nasıllar? Falanca hanıma kızgın mısınız hala? Ya da bilmem kim beye? 
Aman boş verin yahu.  Ceyla Gölcüklü'ye bile kalmamış dünya...
Assange da Ingiltere'de tutuklanmış, şu Wikileaks'in kurucusu olan canım...

Hiç sormayacaksınız sandım, Yaz'ın da dün gece ateşi vardı.
 Tabii canım, okula başladı olacak bunlar. Evet evet biliyorum büyüyor. 
Haaa tuvalet mevzusu mu?
 Hiç altına yapmamış bütün gün, ateşliyken bile çişim geldi demiş, lazımlığa yapmış. 
Okulda da altına yapmamış. Gündüz uykusundan da kuru kalkmış.
 Sinem'in dediği doğru rahat olmalı.
 Ben mi? Yok daha ben hiç görmedim. Ne garip sabah başka, akşam başka bi çocuktan bahsediyoruz sanki? Ben eve girdim dün girer girmez, şıııııırrrrr... 
Gözümle görmediğimden oldu da bitti diyemiyorum.
Şu anda da biraz ateşi varmış. Bakalım, akşama kadar geçer inşallah.
Ateş olmasa gece bezini de kaldırmayı düşünüyordum. Sen ne diyorsun bu konuda? Geceyle gündüzü aynı anda mı kesmeli? Gece çişine kaldırmalı mıyım? Bazıları hiç alıştırma diyor.
Neyse şekerim ben kalkayım, masama döneyim aramaya başlamışlardır beni şimdi.
Ofis sohbeti de tatlı oluyor canım...

11 yorum:

KırmıZı WosWos dedi ki...

şu yoğunlukta ben de bi bakayım dedim ne var ne yok diye sen denk geldin iyi geldin sohbetin güzeldi bende kendi kendime cevaplar verdim buradan sana :) kuzucuma geçmiş olsun iyi olur inşallah...tuvalet konusunda benim sana tavsiyem (her ne kadar biz başlamamış olsakta) çıktın bir yola hepten hallet gece de kaldır derim zira ileride bir de onun için uğraşman gerekecek öptüm seni...

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Deniz,ben geceyi hiç zorlamaamıştım..ne zaman ki sabahları tamamen kuru kalktı,o zaman kestim..Bu arada minik kuşa da geçmiş olsun..Öperim onu minnoş yanaklarından...

Deli Anne dedi ki...

Ahaha pek güzeldi sohbetin.. ofis muhabbetlerini özlemiş olduğumu farkettim.. Küçük kuzuya geçmiş olsun.. gece-gündüz birden kesmek daha iyi diyorlar şu kıymetli çiş meselesi için.. şaşırma, yanılma olmasın diye.. biz de öyle yapmıştık. kolaylıklar.

YILDIZ dedi ki...

Ben de Deniz nerelerde dedim az önce senin postunu gördüm:)
Bilemiyorum ki gece ile gündüz nasıl uygulamalı?Ama zorlamamak gerek bence de.
İnşallah ateşi düşer kuzumun..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

annesi geçer umarım akşama, tekrarlamaz.
tuvalet konusunda ilk başta geceleri kaldırdım. uykusunda çiş yaptı kuzucuk :) o uyanmıyordu bile.
sonra yapmayacağından emin olduğumda bir daha kaldırmadım. şimdi mecbur olmadıkça kaldırmıyorum. bazen uyuya kalıyor. o zaman kaldırıyorum. biraz karışık anlattım. yüz yüzede anlatırım canım :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ay yoruldum okurken:)))
geceye ilişme der kaymaklı kadayıf anası, kitabı boşver tecrubeye bak, önce bir gündüzü halletsin devamı gelir, gece başlayınca da ben şöyle arada bir tutardım bir kez, bu arada bişey sorcam, senin bezin yok dimi annem,okula giderken de yoktu dimi, ay bir rahat bırak şu kızı alışacak gör bak bir de dillendirme millete ben ne zaman kuru kalktı bu gece desem ertesi gece göle dönerdi yatak,hadi çok çok sevgiler iyi akşamlar sinem

Pinky dedi ki...

ben hiç bilmem bu tuvalet eğitimini ama inşallah ateşi geçmiştir. akıllı bıdık annesi O, öğrenir hemen :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

geçmiş olsun kuzucuma..o akıllıdır başarır hiç merak etme:)Allah sağlık sıhhat versin..

mummy dedi ki...

:)ne tatlı anlatmışsın:) geçmiş olsun ve kolay gelsin..Bu işlerde birinin ilacı öbürüne reçete olmuyor pek ama biz de gece gündüz beraber kesmiştik,bir de gece kesme aşaması yaşamayalım diye..Çabuk alışır umarım..Sevgiler:)

SevGi'nin G'si dedi ki...

bazı çocuklar gece hiç kaldırılmadan kendliğinden bırakıyorlar. bikaç arkadaşımın çocuğu öyle oldu mesela. ama bizde işe yaramadı. gündüzü halletmiştik ve aradan aylar geçmesine rağmen hala geceleri bez takıyodum. ne zaman ki gece çişe kaldırmaya başladım şak diye alıştı. 1 hafta bile sürmedi inan. istersen sen de önce gündüzü hallet. sonra belki seninki de gece kaldırılmaya ihtiyaç duymadan gece bezini bırakanlardan olur.

ELİF dedi ki...

Bebişim, dün Rüyayı doktora götürdüm, 3- 3,5 yaşına kadar yolu var hiç zorlama çiş için dedi...