27 Aralık 2010 Pazartesi

Mutluluk projesi



 Gereken malzemeler; yepyeni bir yıl... 
Hamur gibi dilediğinizce şekil verebileceğiniz. 

Yani projeye başlamak için mükemmel bir zamandayız.


Gretchen Rubin, Mutluluk Projesi kitabında, kendi mutluluk projesini anlatmış.
Aslında potansiyel olarak çok daha mutlu olması gerekirken daha azıyla yetindiğini fark etmiş.
Ve "hayatında hak ettiği mutluluğa" ulaşmak için bir proje başlatmış.



Öncelikle 12 emir belirlemiş kendi kendine sürekli hatırlanacak.
 
  
1. Kendin ol! 

2.Kafaya takma!

3.Hissetmek istediğin şekilde davran!

4. Bugünün işini yarına bırakma!

5.Kibar ve adil ol!

6.Sürecin keyfini çıkart!
 
7.İstiflemekten vazgeç!

8.Sorunu belirle!

9.Rahatla!
 
10.Yapılması gerekeni yap!

11.İnce hesaba girme!

12.Sadece sevgi olduğunu unutma!



Bunlar da benim eklediklerim:
13. Her seferinde tek bir işi düşün!

14. Şimdide kal!

15. Her seçeneğin alternatifi de olduğunu unutma!

Bu emirleri yazıp asacağım bi yerlere...
 

 Hadiiiii bakalım, afiyet olsun...

8 yorum:

Gelincik dedi ki...

her daim gözümüzün önünde bulumalı :) tenk yu paylaşım için

Gelincik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deli Anne dedi ki...

Ah keşke bu maddleri okuduğumuzda oluşan etki kaybolmasa.. ama bir okuyorum bir daha unutup gidiyorum.. belki de özümseyemiyorum ya da bana oturmuyor.. ama bana senin yazdıkların çok daha iyi geldi.. eline sağlık

sedaca dedi ki...

yaaazzz benim kızım olur musun ? aşığım ben sana yahu :) o eller nedir öyle hamura şekil verirken, ya o sondan 2. foto nedir, çokşekersin çookkk, Denizcim hep maşallah diyorum ama :)
çok seviyorum sizi ben pek çok :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Maddelere diyeceğim yok da, şu yaz kuzusu gözümüzün önünde bebeklikten çıkıp genç kız havalarına giriyor desem:)))

Deniz dedi ki...

Gelincik, bazen gözünün önündekini bile göremeyecek kadar körleşiyor insan


Deli Annecim, evet keşke kaybolmasa

Sedacım, biz de seni seviyoruuus


Sinemcim,sorma çok artiz havalarında

bahriye-krm dedi ki...

deniz keşke her zaman bunları anımsayabilsek....not alınası maddeler..
ve konu ile alakalı değil ama...yaz'ın saçları ne kadar güzel ve uzun...maşallah...

YILDIZ dedi ki...

Canım aslında ezberlemeli ki unutmayalım bazen gözümüzün önündekiler bile bir şey ifade etmiyor.
Kitabı alıp almamak konusunda kararsız kalmıştım hamileyken,güzel bir kitap mı bunların dışında?