17 Aralık 2010 Cuma

Paşa çayı

Bazı insanlar, bazı olaylar nasıl paşa çayı gibi günün tadını kaçırıyorlar. 
Demli severim ben çayı çünkü. Tüm aromasını hissetmek isterim.
 Su katılmamış, ılıştırılmamış. 
Ondan bundan duyduklarıyla dolduruşa gelenler, 
dayanaksız kabadayı kesilenler, 
hem anlatılanı anlamayıp, hem ahkam kesenler, 
sesini gereksizce yükseltenler, 
kendi eksikleri varken, zeytinyağı misali üste çıkmak isteyenler...
Neden çayıma su katmanıza izin veriyorum ki!

Oysa ki bu başlık başka bir şey anlatacaktı.
Öğle uykusundan uyanıp gözünü açar açmaz, Gül ablasına
"bana bir paşa çayı yap da içeyim" diyen 
çaykolik annenin, çaykolik kızını anlatacaktım. 
 
(Merak etmeyin, çayı eser miktarda bir paşa çayından bahsediyoruz.)


10 yorum:

görkisan dedi ki...

yaa deniiiz, sen ne kadar kucuk gosteriyorsun!! :) bak genc gosteriyorsun demeye dilim bile varmadi :)

YILDIZ dedi ki...

Demek çay seviyor benim küçük bıcır.
Evde bile çok şık küçük hanımefendi:)

Deli Anne dedi ki...

çaykolik annenin çaykolik kızı şeker gibi birşeymiş.. tadını kaçırmayın derim bence çayın, bozmasın keyfinizi her kimse.. sevgiler.

Gelincik dedi ki...

yerim ben bu bucuru yaaaa. tipe bak gul ablasına nler de dermiş... deli annenin dediği gibi değer mi yaaa mis gibi çayın tadını kaçırmaya, keyifle yudumla canım, her zaman...

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

İstersen verme hadi, o boynu bükük duruşa karşılık...

Bellek Kutusu dedi ki...

büyümüş de paşa çayı sipariş ediyor, vay bıdık vay :)

bahriye-krm dedi ki...

nasıl yani çay mı istemiş...kıyamam ona...
bazı şeyleri ne güzel paşa çayına kataraktan anlatmışsın deniz...seviyorum senin anlatım tarzını...

İrem dedi ki...

gerçekten annesinin kızı. Yakında öğle yemeklerinden sonra "söyle güzel bir kahve yapsan da içsek" derse şaşırmayın :)

Deniz dedi ki...

Görkem :))

Yıldızcım çok seviyor hem de:)

Evet deli anne, bozmamalı, unutmamalı bozmamak gerektiğini

saol gelincikim benim

Kiraz çekirdeği, artizz o, boynu büküğü de güzel oynar

Ya kutucummm,bıdığa da bak sen

Saol Bahriyecim, lezzetli oluyorsa yazdıklarım ne mutlu

Şaşırmam iremcim, şaşırmam

isoon dedi ki...

çokkkk tatlı görünüyo, çizgi film kızları gibi...