24 Aralık 2010 Cuma

"Sen korar mısın?"

Uykuya geçmeden önce yapmadığımız kalmıyor, çoğunuz gibi.
 Kitap, şarkı, türkü, sohbet... En son geçenlerde çitten koyunları atlatmayı denedim. 
 Tabii bi posta koyun bitti, aslanlar atladı, kaplanlar, kediler, bilumum mahlukat çitten atladı. 
Sonra konu döndü dolaştı ormanlara geldi. Ona dedim ki, eğer dikkatsiz amcalar ormanda ateş yakıp bırakırsa ormanlar yanabilir, aslanlar, hayvanlar evsiz kalabilir. 
Ormanları korumamız lazım onun için dedim.

"Anne sen ormanları korar mısın?" dedi. 
Tabii onun kafasındaki korumak, edilgen bir korumak değil.
 HE-Man gibi gidip ormanların önünde siper durup, korumamı istiyor.
Haklı çocuk bi yerde. 
Neyse, hepimizin koruması, dikkatli olması lazım dedim, konuyu bağladım. 
........

Okula giderken taksicilere "göbekten sola..." diyen bu küçük cadı, şimdi ormanlar hakkındaki yumurtlamalarını kimlere satacak bakalım?

8 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

deniz ben kaçırdım galiba...yaz kreşe mi başladı ?

Deniz dedi ki...

Evet canım, haftada 3 gün

bahriye-krm dedi ki...

süper olmuş...

Deli Anne dedi ki...

Sen ne dedin annesi, korayacak mısın ormanları:)

senem dedi ki...

:) canım yaaa. koru annes, üzme yaz'ı... kitabınız da ne güzelmiş.

öznur-ata dedi ki...

ee çocuk doğru söylüyor annesi korayalım ormanları :))

YILDIZ dedi ki...

Yalnız çok güldüm şu He-Man gibi gidip koruma işine:))

Pinky dedi ki...

korarsın sen annesi, he-man olursun :)

göbekten sola mıı :D yerim ben onu ya.