10 Aralık 2010 Cuma

Ula Merkür...

Merkür gene geri vitese taktı. Normalde pek alakam yoktu bu astro hareketlerle 
ama geçenlerde bir öğrendim ki, şu mars'ın, merkür'ün geri gidişi 
epey bi' olaylı oluyormuş. Açıklamasını dinleyince gayet fiziksel, inandırıcı bir durum. 
Merkür dünyanın yanından geri giderken toz toprak birbirine karışıyormuş yukarıda. 
Eee yukarıda olan aşağıya da yansıyacak elbet.
En çok iletişimle ilgili sorunlar yaratıyormuş, şu Merkür nanesi.
 Bir de teknoloji aletlerini olumsuz etkiliyormuş. 
Attığınız maile bile dikkat edin diyorlar söyleyeyim ben. 
Şurada kısaca bahsetmiş biraz.

Neyse, gökyüzü karışa dursun, 
bize de doktor yolu gözüktü. Öksürük durmadı, ateş ara ara geliyor. 
Kendi çabamızla olmayacak gibi.
 Az sonra doktora doğru yola çıkıyorum. 
Şekerfaremle orada buluşacağız.
Yaz'ın da doktorunu 1 ayda özlemiş olduğunu 
hiç sanmıyorum ama, napacaksın.
 
Bi' şi söyliycem, çocuğu hastalanınca annelere verilen bi rapor ya da
izin yok mu? Aslında olmalı di mi?

(Merkürle sağlığın hiç alakası yok bu arada, 
bi yerden girdim, bi yerden çıktııım.)

8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Geçmiş olsun Denizcim tekrar... bizim adam da dünden beri hasta... bakalım, biz doktora gitmeden atlatabilecek miyiz????

ELİF dedi ki...

Anacım hepsi öksürüyo bunların yaaa, öksürmeyen modelinden üretemez miydik acaba? geçmiş olsun canım.

Yazgüneşi dedi ki...

geçmiş olsun
kıyamaaaammm..

şu merkürün de başlayacağım tersine düzüne
nessseeeeeeeeee...

SevGi'nin G'si dedi ki...

öksürük bi geldi mi kolay kolay gitmiyor. benim minik kızım da 10 günü geçti anca biraz toparladı. hem de antibiyotik kullandığımız halde. ne diyim; geçmiş olsun. inşallah çabuk atlatsın Yaz.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Doktor "Anne refakatinde bakımı uygundur" yazıp rapor ederse alabilirsin, ben izin vermediklerinden hep öyle çözdüm sorunumu, geçmiş olsun bu arada.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

al bizdende aynısı
ateş yok
öksürük var :(
geçmiş olsun Yaz'a canım
onlarla birlikte bizede geçmiş olsun tabi

Deli Anne dedi ki...

Geçmiş olsun, iyi haberlerle dönersiniz dilerim.. bizde bir başlayan bitmeden bir başka hastalık giriş yapıyor.. öksürük ateş yoksa genelde alerjiye alamet bahar'ım

semra özden dedi ki...

Sayın blog kullanıcısı paylaşımlarınız ve makalelerinizi çok beğendik Kiralık jet olarak paylaşımlarınızı ve makalellerinizin devamını diler teşekkür ederiz...