7 Ocak 2011 Cuma

Ayaklarımı sever misin?

İki gündür doyasıya göremiyorum şu küçük parmacıkları. 
 Dün Kayseri'deydim akşam ben dönene kadar uyudu tabii ki,
bugün de bekarlığa veda diyeceğiz Bestoş'a.

Görüşemediğimiz için nasıl da özlemiş beni.
Daha uyanır uyanmaz boynuma sarıldı. 
Annecim seni çok özledim dedi.
Tam kaldırdım onu, kapıdaki anahtarın sesini duydu, 
Gül'ün gelmiş olduğunu anlamasıyla gözlerinden yaşlar döküldü tıpır tıpır.
Bu sefer çok gerçekti o yaşlar.
Elle tutulur cinsten.
"Anne gitme dedi"
Çıkmak zorundaydım 5 dakika içinde
anlattım, yarın tatiliz bütün gün birlikteyiz tatlım dedim. Biz çıktıktan sonra unutmuştur muhtemelen oynamaya dalmıştır. 
Ama akşamları uyurken sevdirdiği ayakları ve "ayaklarımı sever misin annecim diyen sesi" hep  aklımda benim. Özlemişim...


7 yorum:

Murat dedi ki...

çocuk kaplan, tarzan nerdeee

Meyra dedi ki...

bu minik bezelyeleri sevmemek mümkün değildir:)) çocuklar kapıdan çıkana kadar feryat figan sonrası unutkanlık balık gibiler..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kuzummm...

KırmıZı WosWos dedi ki...

belli ki gerçekten çok özlemiş kıyamam (: ...
bu arada iyi eğlenceler Besteye mutluluklar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Çalışan anne olmak ne kadar zor,bizde de sabahları aynı sahne.Sonra tüm gün vicdan azabı..
Sevgiler,
Filiz E.

YILDIZ dedi ki...

canım kıyamam ben ona dayanamam hiç gözyaşına:(

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Pofuduk pastane poğaçası onlar be, yemelik yemelik.