24 Ocak 2011 Pazartesi

Kız kıza...


"Annee, ikimiz kızız!" 
"Benim doktorum kız!"
"Hayır baba sen gelemezsin, biz kızız!"
"Bu erkek kitabı, bana kız kitabını oku!"
"Aaaa anne, baba bak, karşıda kız oyuncakları var."

Şu sıra, kız/erkek durumuna takmış durumdayız. 
Yahu ben seni erkek fatma yapacaktım, ne oldu böyle şimdi? 
Neyse ki pembecik şekercik barbie modeli değil. Olmasın da lütfen...
Bi yandan, ortalığı hallaç pamuğu gibi savuran afacanlıkta,
ama kız kıza kültüründen de eksik kalmamakta... 

 Biraz cadılık, biraz kedilik... Kız kıza takılıyoruz işte...

3 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Demek kız-erkek olaylarına başladık:)

Yazgüneşi dedi ki...

valla büyük konuşmuşluğum var
pembe takıntılı barbie saplatılı kız çocuklarına uyuuuz oluyorum diye
sonuç mu?
ne sen sor ne ben söyleyim...
içler acısı diyeyim
sen anla

Burcu.. dedi ki...

Okuduklarımdan bildiğim, tabir-i caizse "cadı" Yaz'dan şeker kız candy performnası hiç beklemem ben :))