26 Ocak 2011 Çarşamba

Uzaylı var mıdır?


 Dün geceki yatak muhabbetimiz:
-Balıklar ne yapar?
-Yüzer...
 -Leylek ne yapar?
-Uçar...
Toy Story kitabı da önümüzde. Aklıma geldi.
-Uzaylılar? Uzaylı var mıdır sence?
-Bence uzaylı yoktur.
(Kikirdiyorum içimden)
-Neden, belki vardır...
-Bence yoktur, çünkü bende hiç uzaylı oyuncağı yok...
Babam bana hiç uzaylı almadı...
????!!!!!!
Sende daha ne oyuncaklar yok, bilsen :))
Gördüğünüz gibi yatak saatlerimiz hala çok renkli.
Eee yaklaşık 1 saat sürerse, muhabbet epey koyulaşıyor. 


Gelelim şahsımın uyku saatlerine...
 Bugünlerde hayattan koca bir ısırık alacak iştaha ihtiyacım var.
Yani, hani yepyeni bir alanda, bir şey öğrenirsiniz. 
Ders alırsınız... 
Öyle zamanlar vardır ya.
Ya da bi kitap okursunuz, beyninizde pencereler açılır. 
Ya da bambaşka bir iş fikri bulursunuz.
Yolunuzu değiştirirsiniz.
İşte böyle bişeylere...
Hani hiç yorulmazsınız, uykunuz gelmez.
Enerjiden gözleriniz parlar, öyle bişeyler...

Akşam kızı yatırıp, 11.00'de koltukta sızma rutinine inat...
Onun bana verdiği enerjiyi, uykudan sonrasında da sürdürebileceğim.
 

3 yorum:

YILDIZ dedi ki...

enerjin daim olsun Denizim;)

Yasemin Aktuğ dedi ki...

şu uyku saatleri benim başımda da bela. Gazihanı uykuya yatırıyorum ondan önce sızıyorum artık saat kaçta uyanırsam. Bide beni uyandırmaya gelen kocaya da çemkiriyorum

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

1 saat sürüyormu uyku muhabbeti sizdede. oh tek değiliz :)