11 Ocak 2011 Salı

Ya sev, ya terket!

Nasıl büyük bir operasyona başladım bilseniz. 
Her odayı, her köşeyi elden geçiriyorum şu sıra...
Geçenlerde bahsetmiştim, şu Mutluluk Projesi adlı kitaptan... 
Ne yalan söyleyeyim biraz oradan gaza geldim.
Evde nerdeyse 10 yıllık birikmiş eşya (-ki ara ara yaparım verme/dağıtma süreci)
artık üzerime gelmeye başlamıştı. Bizi yer yutar mı diye korkmaya başlamıştım hafiften.

O gözle baktığınızda o kadar çok gözden çıkartılacak şey var ki...
Sonu kalmış kozmetikler, azıcık kullanılıp memnun kalınmamış 
ama atmaya da kıyılamamış kremler, senede bir gün giyilen bluzlar, daha da neler neler...
Ayırmaya başladım. Verilecekler, atılacaklar, değerlendirilecekler...

Mesela Yaz'ın çok tercih ettiği üç biberon var, gerisini istemiyor.
Ben de rafları dolduran bir dolu biberonu yok ettim.
Bi tanesini de aşağıdaki gibi değerlendirdim.

Daha çok var ayrılması gereken...
Ama başladım ucundan.
Insanı gerçekten hafifleten bişey.

8 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ben de yapacağım bu işi tez vakitte, çok özendim okurken.

elif ada dedi ki...

Ben bu yaz yapmıştım ve gerçekten mutlu olmuştum. Meğer ne kadar büyük bir yükle yaşıyormuşuz. Bu arada kitabı merak ettim. Alıp okuyayım hemen

YILDIZ dedi ki...

Annemin bir sözü var Denizciğim atınca unutursun.Bende de saklama huyu vardı ama.Artık annem gibiyim atıyorum verilecekleri veriyorum.Atınca hakikaten unutuyorum:))
Bu arada mini tiyatronuzda gözümden kaçmadı:)

çakıltaş dedi ki...

biberon fikri çok güzelmiş;)

bahriye-krm dedi ki...

en güzelini yapmışsın deniz...her kurcalama da gözden çıkardığımız o kadar çok şey oluyorki...biberon fikrini ben de çoook beğendim...şimdilik kerem'in eşyalarına hiç kıyamıyorum...bakalım ne zamana kadar saklayabileceğim :)

füsfüs dedi ki...

evlendikten sonra 3 kere taşındım, her taşınmada ayıklanıyor zaten ama son 1 senedir ben de evde sadece gerekliler olsun, fazlalık hiçbirşey olmasın düşüncesiyle kullanılmayanı anında elden çıkarıyorum. bir de aşağıda bodrum var o büyük bir nimetmiş. elime ayağıma dolanan doğru bodruma. insan çok rahatlıyor gerçekten

Deniz dedi ki...

-Yap mutlaka Sinemcim, çok iyi geliyor

-Kitabı tavsiye edrim gerçekten

-Evet Yıldız'ım, attıktan sonra pişman olduğumu hiç hatırlamıyorum

-Ben de sevdim biberon fikrini :)

-Saklayamazsın Bahriye:))) Başla, bebeklik zıbınlarından... Ama tabii ikinci planı varsa o başka;-)

-Füsuncum, bodrum olsa süper olurdu.
Yaz'ın oyuncaklarının bir kısmını ara ara kaldırırdım mesela...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

biberon çok şirin olmuş :)