12 Ocak 2011 Çarşamba

Yattığınız yerden bi' cevap lütfen...

Yatağımdan yana dertliyim dostlar...
Iyi yatıp, sırtım ağrıyarak kalkıyorum resmen...
Değiştirmeyi düşünüyorum artık.
E bi yandan nerdeyse 10 yıllık yatak.
Duyduğuma gere 7-8 yılda yenilemek gerekiyormuş.
Üstelik bi' de türlü teknoloji çıktı şimdi, no stress, yarı ortopedik, zart zurt.
Bana tecrübelerinizle nasıl bir yatak seçmem gerektiği konusunda tavsiyede bulunur musunuz? 
Aldığınız, memnun kaldığınız, bildiğiniz, duyduğunuz???
Teşekkürler şimdiden...

11 yorum:

Hilal dedi ki...

yataş'ın prestige model yatağı. semsert ve ağrılara son :)


geçmiş olsun

Burcu.. dedi ki...

Ben de takip edeceğimbunu. Raprahat (ne demekse) bi yatak istiyorum :)

Defnenin Annesi dedi ki...

tchibo'nun yataklari cok iyi, testlerde hep iyi not aliyor.
Gecen hafta tchibo almanyada görmüstüm, belki ileriki haftalarda burayada gelir.

http://www.tchibo.de/Gesund-von-Kopf-bis-Fuss-t200001058.html

Meyra dedi ki...

işbir yatakları süperr:) yarı ortepedik olanları özellikle tavsiye ederim.

Prenses Ece dedi ki...

Benim kullandığım DUNLOPİLLO yumuşacık memnunum.Arkadaşım yeni aldı ORTESELLA marka muazzam yumuşak.sanki su yatağı...tabi yumuşak seviyorsanız.sevgiler.

Yeliz_Alp dedi ki...

Merhaba. Ben zamanında çooook araştırdım ve sanırım en raprahatını buldum :)
Yarı ortopedik: https://www.idas.com.tr/index.php/yataklar/exclusive-serisi/mattist-boston-miracoil-latex.html
Ayrıca işbir ve idaşın uyku evleri var, gidip çeşitleri deneyerek alabiliyorsunuz.
İyi seçimler :)

ikiz Bebek dedi ki...

Kutumun yatakla ilgili postu var,işbir yatak hemide masajlı :), bir bak derim :)

Deniz dedi ki...

Özgecim, gördüm de, o ne fiyat öyle...

Hepinize önerileriniz için teşekkür ediyorum ve devamını bekliyorum, fiyat ve özellik karşılaştırması yapmak için önerileriniz çok değerli :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

aynen Denizcim bende yataktan ağrılarla kalkıyorum :(
cevaplardan bende kopya çekicem :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz'cim, Tempur diye bir marka var ama o da çok pahalı bildiğim kadarıyla...

Senem dedi ki...

TEMPUR TEMPUR TEMPUR... fiyati pahali ama imkan varsa almaya deger. sirt agrilarimi gecirdi, 2 saatte bir emzirmeme ragmen.. yatagimda mutluyum, dinleniyorum, tavsiye ederim :)