11 Şubat 2011 Cuma

Abla olmak istiyormuş...


Şimdi onun yerinde olmak isterdim...
Alpler'in temiz ve serin havasından yanaklar pembeleşmiş...


Yemyeşil tepelerden koşarak aşağı doğru inmek...
Büyükbabamla peynir yapmak...
Çatı katındaki odamdaki yuvarlak pencereden bulutların şekillerini seyretmek...


Merve götürdü beni çocukluğuma... 
En çok onu sevdiğime karar verdim.

Clara'nın evindeki yumuşak ekmekleri büyükannesi için saklayan
yalın ayaklı kız... Çok tatlıymış bugün de baktığımda.
 Ben de bu mimi Hayatımdaki D'ler ve Zeynep'e gönderiyorum....
En çok hangi çizgi filmi kahramanı olmak isterdiniz hanımlar?


Biz böyle çocukluk anılarımızın salıncağında salınıp,
hayaller kurarken bizim pıtırcıklarımız büyümeye hevesleniyor.
Dün Calliou sergisinde röportaj yapmışlar kendisiyle...
"Büyüyünce ne olacaksın demişler.."
"Abla olacağım demiş..."

Acele etme küçüğüm, sindire sindire...
Bi kere abla oldun mu, hep abla kalıyorsun...
 Büyüyeceksin nasıl olsa, sen çocukluğunun tadını çıkart.
Herkesin 5 dakikalığına ünlü olacağı günümüz toplumunda
kızım Digiturk Showmax'ta 20 Şubat pazar günü, saat 14.00'te televizyona çıkacakmış...
İlgilenenlere duyurulur :)

9 yorum:

Murat dedi ki...

20 şubat pazar, bu hafta değil

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Mimi en yakın zmanda cevaplayacağım Denizcim...
Sevgiler

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bizde digitürk yok :( alsam mı o zamana kadar :)

Deniz dedi ki...

20'siymiş canım: )

asyaselda dedi ki...

bizde de yok:)
eklersin artık buralra nasıl olur bilmem ama:):):)


ve benim en çok sevdiğim peppenin balonuydu:)::):):):

uçur beni peppe:)

YILDIZ dedi ki...

Denizim küçükken büyümeyi,büyürken de çocukluğuna dönmeyi istiyor insan.

Ama nasılsa dediğin gibi bir büyüdün mü hep öyle büyüksün işte!

Canım benim haftaya bir hatırlatma yap da tvye bakayım;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Heidi benim bir numaralı kahramanımdı... Onun gibi dağ bayır keçilerin peşinden koşmak ve dedesinin pişirdiği bembeyaz ekmeklerden yemek isterdim çocukken:D

KırmıZı WosWos dedi ki...

"20 Şubat" mutlaka izleyeceğim. Mim için teşekkür ederim Deniz :)

Aklımdakiler... dedi ki...

Bi de Peter'in et yemesi vardı ya ..