3 Şubat 2011 Perşembe

Bitti mi, bitmediiiiiii!

Çocuk özlüyor bizi... Söyleyecek laf yok. 
Daha fazla birlikte vakit geçirmek için 
yatakta uyumaya giden süre nasıl uzuyorsa
yeni bir mekan daha çıktı birlikte dakikalar geçirecek...

Kızıııım çişin/kakan bitti mi,
bitmedi... 15 dakika sonra tekrar soruyorum... 
Kızım bitti mi? 
Bitmedi annee!
Kızım bak geç kalıyorum, bitti mi tatlım?
Ya bitmedi anneee....

Bi de artık yatak sohbetlerimiz gibi WC sohbetlerimiz olmaya başladı.
Bugün dizindeki iğne başı büyüklüğündeki iki yara kabuğunu gösterip
"kedi görmüş bilmem ne sanmış." dedi, kim dediyse ona artık:)))))
Anlamını bile anlamadan.
Banyo paspasının üzerine yığıldım gülmekten.

Aslında bakmayın güldüğüme, 
bir yanda parmak iziyle çalışan geç kalmama makinası
bir yanda evden çıkarken gitmeee annecim diye ağlayan yüreğimin yarısı...

(Fotoğraf alakasız, tuvalet hayatına girmek istemedim şekerfarenin.)

8 yorum:

ELİF dedi ki...

Deniz, benim ki her akşam 1 saatte uyuyor, her gece saat tutuyorum Tam bir saat....

Deniz dedi ki...

sonra senin de uykun geliyo mu? Yoksa hayata devam edebiliyo musun :)

elif ada dedi ki...

Bizde de aynı durum. Neredeyse yarım saat süren bir tuvalet seremonisi... Bazen kitap okuyor, bazen sohbet ediyor, bazen de el kuklalarıyla oyun oynuyor. Ama çok tatlılar bu şekerfareleri

Sen Gelince dedi ki...

Tuvalet ciddi anlamda kısaldı ama uyku bizde bazen aynı durumda:(

ELİF dedi ki...

Nerdeee? Hayat bende ondan önce duruyo bile bazen :(

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ne tatlı ya :) kıyamam ona ben...

içimizdeki karnaval dedi ki...

Alem çocuk ,aklında tutuğu atasözü pek enteresan.Ama eğlenceli gelmiştir içinde kedi varya :)))
Ben olsam bende gülerdim bayaa :))

YILDIZ dedi ki...

Ah tatlı şekerfare:)
Akıllı çocuk bilerek erkenden çıkmıyor wcden:)