7 Şubat 2011 Pazartesi

Burnum uzar mı?

Yaz'ın yakından tanıdığı bir kahraman Pinokyo...
O yüzden başlangıçta gayet ilgiliydi.
Amcasını ve Nadir Serhan'ı gördüğü için heyecanlıydı biraz. 
Fıkır fıkırdılar. Hatta bir ara çıkıp araya oturdular şöylemesine...

 Ama ne yalan söyleyeyim, bazı sahneler fazla uzundu.
Türkçe playback yapılmıştı merak edenlere...
Mavi periyi de Gülben Ergen seslendirmişti...

Günümüz pek bi maceralıydı Zeynep'le... 
Pinokyo'dan çıktıktan sonra, bi baktık Nadir Serhan'ın tek botu yok,
şu fotoğrafta görünen.. Cevahir'in otoparkında farkediyoruz bu arada...  
Geri mi dönsek diyoruz Yaz hayatta arabaya geri binmiyor.
Çıkıp bot almaya karar verdik en sonunda.
Botu alırken, (aynen öyle alırken) Nadir Serhan yorgunluktan uyuyakaldı.
Yaz cadısı çocuğun başında, Nadir Serhan kalk, oyun parkına gidicez uyan uyan diye bağırdı ve çocukcağız uyanıp, hayata devam etmek zorunda kaldı.
Sonra Nadir Serhan'ın karnı acıktı, hamburger yemek istedi.
Bizimki oyun parkına odaklanmış, acıkmadım ben, diyor da başka bir şey de demiyor.
Tam bir iskenderci bulduk oturduk, sen ağlarken git kafanı masaya tosla...
Hadi oradan da oyalayabilmek için kalk, oyun parkına gidelim teranesi.
Herkes ikna oldu, tam oyun alanına gideceğiz, Yaz kucağımda uyuyakaldı.
Cadı, çocuğu uyandırdı, kendi kucağımda uyudu anlayacağınız.
Final de süper. 7 saat inatla çişini tutan cüce, trambolinde iki sıçramayla
fışşşş muslukları açtı... Eh nazar boncuğu olsun diyoruz ne yapalım...



Zeynepciğimi gördüğüme çok sevindim ve Nadir Serhan'ı..
(Yaz ve benim için, arkadaş olarak çok özel kazanımlar ikisi de...)
Gözlük ne kadar yakışmış şu küçük adama bakar mısınız?

 Bi de Pinokyo'da kimle karşılaştık dersiniz? İkiz bebeklerim :))  Harika bir sürpriz oldu, 
ayak üstü konuşabilmiş olsak da, şöyle bi sarıldık Özgecan'la, 
tontişlerimin yanaklarını sıktım, çok iyi geldi...

Hiç ayrılmak istemedi Yaz, Nadir Serhan'dan...
Ama ama Nadir Serhan gitmesiiiin, çok seviyom ben onu...
Patates yemiştik biz onlaaa diye bir hüzünlendi ki.
Bugünlerde hiç kimseden ayrılası yok...
Hisli bağyan...
 
uyan arkadas  izlesene.com


Pazar da hafif bir menapozluk vardı üzerinde şekerfaremin...
 Netice itibariyle hafta sonu hiiiiiç yorulmadım desem, burnum uzar mı?

7 yorum:

Gelincik dedi ki...

Her şeye ragmen guzel bir gun olmuşa benziyo... ikisi de cok tatlııı.... fotoları da cok begendim. nadir serhan'ın botunu kaybetmesi, yenisini alırken uyuyakalması inanılmazzzzzzz... yaz'a ise hak veriyorum, ben de trambolinde zıplasam ben de aynı şeyi yapardım, dermişimmmmmm :)

KırmıZı WosWos dedi ki...

Denizcim çok güzel özetlemişsin bence süper bir gündü :)

bahriye-krm dedi ki...

tam anlamıyla dolu dolu bir gün olmuş...ben okurken yoruldum desem :)
ikisinin de farklı zamanlarda uyuya kalmaları çok normal...yeni maceralar için enerji gerekiyor değil mi ?
botu kaybetme olayını da atlamamak lazım...

YILDIZ dedi ki...

İnanmıyorum ayakkabı alırken uyuyakalmış,kıyamam ona.
Peki Yaza ne demeli kendi uyandırıp uyumuş,tatlı cadı:))

Burcu.. dedi ki...

Trambolini sulamasına koptum ben yaa :))
Serhan'ın da kaybolan botu çok güzelmiş ama..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

yok canım o kadarda yorucu değilmiş desem benim burnumda uzarmı :))

Deniz dedi ki...

-Güzeldi Bestoşum :_)

-Evet Zeynepcim, nasıl geçti anlamadık:-P

-Yıldızcım o kadar yorulunca, ayakta bile uyur insan


-GÜzeldi Burcu:(( Aaaa sormayı unuttum, Zeynep gidip baktınız mı oraya sonra, buldunuz mu botu?

-Evet Bahriyecim, yeni maceralara bi hafta boyu enerji topluyos

- Uzar Baharcım :)))