18 Şubat 2011 Cuma

Haftayı kapatırken...

Mini mini bir his cetveli yapayım dedim... 

Şapka çıkarttım: 
Dün bahsettiğim 20 kilo farkı görebilirsiniz...



Çok kızdım:
Adı Orhan Çeker miymiş neymiş. İlahiyat Fakültesi'nde hoca(!)...
Dekolte giyen kadın taciz ediliyorsa suçludur demiş...
İnsan sapıksa, her şekilde taciz yapar. 
Bakınız otobüslerdeki fordçular...
Ayrıca Hoca Bey! İnsanın fikri neyse zikri odur.
Bence kendisi bir potansiyel tacizci...

Ne yapacağımı şaşırdım:
Şu sıralar bazen sıkı bir HAYIRCI dikiliyor karşımda... 
Ellerini yıka HAYIR!
Giyinelim HAYIR!
Çişe gidelim HAYIR!
Yemek yiyelim HAYIR!

Hayır bişey değil arada manipule ediyorum da, 
zaman darsa ne yapacağımı şaşırıyorum.

 Beğendim:
Şu pedagojik kitap serisini çok beğendim. Şu aşağıda gördüğünüz
Temizlik üzerine... Bizimkinin en dirençli olduğu konu şu sıralar el yıkama mevzusu.
Normalde bayılır ama tuvaletten sonra görev gibi oldu mu, geri vitese takıyor.
Diğer kitaplar da gayet başarılı. 
Mesela Zeynep'ün düş sandığı var. 
Korkunç öyküler dinlemeyin, canavarlı çizgi filmler seyretmeyin mesajı veriyor.
Tabii korkunç rüyalar görmek istemiyorsanız...
Yaz geçen gün, ben asla korkunç şeyler seyretmiycem dedi mesela ;- )



Engel olamadım:
Sabah ben hazırlanırken tutturdu, ben de makyaj yapıcam. 
Valla hiç sizi kandıramam, allık organikti falan diye :)))))
Ne yapayım, engel olamadım...


Bunaldım:
2 haftaya yakındır teknolojik sorunlar yaşıyoruz. 
İnternet öyle tuhaf ki, ya bizde yapılan ayarlar
ya da güneşte yaşanan patlamalar
 sonucu arap saçı kıvamında...
Örneğin birinizin blogunun adresini tıklıyorum. Facebook açılıyor.
Google'da bir şey arayayım diyorum, Zargan çıkıyor.
Yani İnternetten fal tutabilirsiniz...
Ve hala da öyle... Şu an şansa yazıyorum, gönderilebilecek mi bilmiyorum.

Duydum: 
Yıllar öncenin hastalığı Suçiçeği hortlamış. 
Nasıl olur ki bu?
Aşılar doğru dozlarda verilmedi mi acaba ülke genelinde?
Bi zamanlar kızamık aşısı için söylenmişti ya...
Nasıl yaparsınız bilmiyorum ama uyanık olun...

Öğrendim:
Nurhan isimli bir fotoğrafçıyla toplantımız vardı.
Bir kadının elini sıkmak üzere içeri girdim, erkek çıktı.
Meğer Nurhan diye erkek de varmış, öğrendim.

Yuh dedim: 
Lady Gaga, yüzüne boynuz taktırmış. 
Yok öyle dışarıdan bir aparat falan değil.
Bayaa yüzünün içine kemikler ekleterek...
Gitsin bi tedavi falan olsun, yazıktır...
Fotoğraf koyamadım, internet yüzünden arayın bi bakın böööğ!





10 yorum:

Pinky dedi ki...

bravo eşine, ben de şapka çıkartıyorum :)

lady gaga kafasından iki tahtasını çıkarttırıp yaptırmış herhalde o boynuzları.

elif ada dedi ki...

Eşine sonsuz saygılarımı iletiyorum. Kendisini bu haftanın kahramanı ilan ettim

YILDIZ dedi ki...

şu aşı mevzusuna kafam takıldı

bahriye-krm dedi ki...

benim de eski patronumun ismi nurhan'dı...ben de bayan beklerken karşımda erkek görünce şaşırmıştım...
allık süren yaza'a sevgiler..

Deniz dedi ki...

:)))) pinkycan cok haklisin gaga konusunda

aaa soyliycem kahraman ilan edildigini:)) daha 5,6 kilosu var moral olur


valla asi ile ilgili degildir belki canim

bizden de size sevgiler bahriyecim

Gelincik dedi ki...

his cetveli fikrini çok tuttum. her hafta sonu yapmak gerek :)

SevGi'nin G'si dedi ki...

aa yok artık.. bi insan yüzüne niye boynuz taktırır ki? :) birazdan bakıcam google dan. merak ettim.
eşini çok çok çok kıskandım. nasıl verdi o kiloları yahu.. bravo.. alkışlıyorum kendisini..
tuvaetten sonra el yıkama mevzusunda egemen de beni çok zorluyor. aslnda o da suyla oynamaya bahane olsun diye hep yıkamak isterdi. şimdi yıkamasını istiyorum diye bana terslik yapıyor. geçecek umuyorum :)

minimalist dedi ki...

haftanın alkışı "before after"ın; bravo gerçekten; bir ara da kilo verme formülünü paylaşırsan çok iyi olur :)))

Deniz dedi ki...

Gelincikim benim, evet arada hisleri şöyle bi yoklamak lazım :)

Baktın mı Gaga'ya google'dan ne manyak di mi?

Minimalist, valla kişiye özel sistem ama şöyle söyliim, gırtlak tutuluyor, başka yolu yok :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

hadi biz söylenip duruyoruz dekolte illa tacize yol açarmı diye. ya erkekler. nasıl yediriyorlar bu lafı kendilerine... nasıl bi ülke olduk. canım çok sıkılıyor okudukça