22 Şubat 2011 Salı

İnsanın kendine gülebilmesi

Çocukken ne güzel, insanlar rahatlıkla kendilerine gülüp dalga geçebiliyorlar.
Büyüdükçe bu özellik biraz azalıyor sanki.
Gardını almalar, reddedişler, temize çıkartışlar artıyor.
"Evlenirken de emzik takacak mısın?" 
"Evet yüjel bi gelinlikle çok güzel olur" 
Nina'nın sözleri üzerine kıkır kıkır gülen ve Nina'nın aslında
aynı kendisi gibi olduğunu çok da iyi bilen küçük kız gibi...

(Selda'da görmüştüm Nina'yı iyi ki de almışım, çok şeker bir kitap,
tam da bize göre, emzikli koca kızlar için ;-)
 

Ve şu kitabın kapağına bakıp, 
"hihiihiiii ellerini yıkamamış diyen küçük kız 
acaba bizimle dalga mı geçiyor?"


Allah hepimize kendimize gülebilme yeteneğini versin,
hatta kendimizle dalga geçebilme...


Ve tabii insanları gülümsetebilme...
Isoon, beni gülümsetti mesala geçen gün.
Çok teşekkürler kendisine... 



Keyiflerin iyice gıcır olacağı,
gülümseten çimen kokulu sabahlara uyanmamıza az kaldı.
Ha gayret...


Havalar ısınsın da, ilk fırsatta çorabını terliğini fırlatan
şekerfarenin peşinde terlik giydirmeye çalışan ana-baba huzur bulsun...


Aaa gülümsemek deyince, aklıma geldi 
Yaz fotoğrafımızı çekerken "gümülse" derdi, ne oldu ki ona,
hangi ara düzeltti onu? 

7 yorum:

Gelincik dedi ki...

ben bu yazıyla gümülsedim valla :) emzikli gelin çok tatlı... çimek kokusu ve baharın yakın olma fikri de içimi kıpır kıpır yaptı. seviyorıum doğada olmayı, seviyorum içten gümülseyebilmeyi :))))))

nohut oda dedi ki...

gercekten ne ara duzeltıyorlar kelımelerı kacırıyoruz not etmeklazım..

KırmıZı WosWos dedi ki...

Ben bu yazıda hatta hala gülümsüyorum emzikli gelin çok güzel :))

YILDIZ dedi ki...

emzikli gelin kitabına bayıldım yahu:)
:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten ya havalar ısınsın Yaz terliği çorabı fırlatsın biz de üzerimizdeki şu rehaveti:)

Deniz dedi ki...

Gümülse gelincik :)


Valla, yakında -hamam da demeyecek, aslında çok şeker tamam yerine hamam demesi ama düzeltsin düzeltsin :)))

:))) Zeynepciim, darısı sizinki gibi emziksiz günlere

Evet Yıldızcım çok tatlı bi kitap, ben de bayıldım

Aynen kutucum :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Sırıtarak okudum :D