26 Şubat 2011 Cumartesi

reklamcinin programi boyle olur iste

Bugun cok sevdigim iki guzelligin dogumgunu kutlaniyor... Haftalar once gitmek icin kendimi hazirlamistim, gelirim demistim...Simdi ne yapiyorlardir, kim bilir ne egleniyorlardir,kim bilir ne guzel kareler yasaniyordur? Bizim meslegin cilvesi iste her sey alt ust oldu, cekimdeyim su an, Murphy is basinda yani... Ustelik sabahlayacagiz sanirim... Yaz da babasiyla babaannesinde... Bakalim nasil gecirecekler geceyi...


Programli hayat seven reklamci olmasin!

5 yorum:

asyaselda dedi ki...

ahhhh canım benim kolay gelsin:(
diyorum ben gel öğretmen yapalım seni de:)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Kolay gelsin arkadaşım , inşallah işin erken biter :8

YILDIZ dedi ki...

Dün gece gördüm zaten yazdıklarını ahh dedim cmt cmt.

Bugün dinlenirsin umarım canım

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ben de hep reklamcilari rahat serbest calisan meslek grubu zannederdim ;)

ikiz Bebek dedi ki...

gelmenizi çok istiyorduk ama olmadı.Yaz ın takvimine bayıldık.Bu arada hediyeler için teşekkürler.Bundan sonra oyuncak alırken sana danışacağım :)
seni ve Yaz ı öpüyoruz.