16 Şubat 2011 Çarşamba

Renkli günler...



Dışımdaki gökkuşağı içime yansısın istedim bugün... 
Gün karanlık, hava kasvetli başlasa da.


Teknoloji aksayıp, internet dünyam alt üst olsa da... 
Bari dışı renkli olsun dedim.


Renkli saatler deyince, bomboş sıralara oynasa da bize harika vakit geçirten
Alaadin'e de selam olsun buradan... 
Her gece Alaadin öyküleri kurguluyorum sayesinde, bir daha, bir daha.... 


 "Ahmeeet geler misin diyerek kendine arkadaş edindiği 
Ahmet ve nişanlısı Göze (namı diğer Gelin ve Damat)...
Kukla şovlarını aldım videoya, gerçekten renkli :))
Ama internet izin vermiyor henüz, tam kendine gelemedi...


Ve bu sabahın duası... Çok beğendim şahsen.
Kocamın 20 kiloya yakın verdiğini söylemiş miydim?
Belki sözle yeteri kadar takdirlerimi sunamamışımdır.
Gerçekten büyük başarı...
Demek olmayacak şey değilmiş...
20 kilo! 4-5 yaşında bir çocuk kadar...
Tebrikler hayatım.


10 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Elbiseni görmüştüm ama çantanı kaçırmışım, süpermiş :) seni renkli kişilik seni :)))

Murat'ı ben de tebrik ediyorum, gerçekten büyük başarı...

Gelincik dedi ki...

Elbiseye de çantaya da bayıldım, devamını diliyorum gökkuşağının. faydası olduğuna inanıyorum şahsen. Abimse bi tanecik valla. Parmak gibi oldu :)

YILDIZ dedi ki...

Denizim süpersin,rengarenk:))

Gerçekten büyük başarı darısı bizimkini başına:))

Son duaya katılıyorumm:))

elif-kayra dedi ki...

20 kg. süper ya
vallahi brovo

Sertap'tan rengarenkte sana gelsin ozaman :)

elif ada dedi ki...

Çantana da duaya da bayıldım. Hep birlikte amin desek, etkisi artar mı acep?

bahriye-krm dedi ki...

deniz,keşke her günümüzü renkli ve pozitif geçirebilsek :))

asyaselda dedi ki...

nasıl nasıl nasıl???
bizim evde de koca bir göbek var 22 kilo kadar:):):)

ELİF dedi ki...

Erittin adamı erittin :))

ikiz Bebek dedi ki...

vayyy 20 kg, büyük başarı,tebrik ediyoruz.

isoon dedi ki...

çantaya bayıldım bende bir ödülün var kabul edersen, öpüyorummmm