21 Şubat 2011 Pazartesi

Sanatın ve sanatçının yanında...

 Yaz'ın deyişiyle bıyıklı kadının sergisine gittik. Çok severim Frida'yı...
Yaz da sevdi sanırım. 
İlk defa bir sergiye gitti küçük hanım. Epey bir ilgilendi, resimlerin önünde durup durup 
seyretti. Maymunlu tablodan çok etkilenmiş olmalı ki, akşam maymunlar Frida'ya sarılıyordu 
diye anlatıyordu bıdı bıdı...
Anneannesinin resim yeteneğini alır inşallah...

Aslında sergi Frida ve belalı kocası Diego'nun eserlerinden oluşuyor. 
Ama ben Frida'ya çektirdiklerinden dolayı kılım Diego'ya:-P
-Galiba Pinokyo yaptım. diyen kızımın eseri aşağıdaki de... 
Hiçbir şey göremediğinizi söylemeyin, burnunu görüyorsunuzdur en azından...


 Ve size başka türlü sanat eserlerinin olduğu bir mekan... 
Polonezköy'de Polina... 
Cabbar'dan sevgilerle :) (Cabbar mekanın papağanı, meşhur )

 Organik salata sanat eseri gibi değil mi a dostlar?

Ya da şu harika ev yapımı profiterollü pasta?
 

Izgara haftasına kısa bir hafta sonu molasından sonra devam tabii : )


Eeee bu kadar sanat bünyeyi yorar... 
Bi dahaki sanat duraklarına kadar, hoşça kalın....

Aaaa hafta sonunda iki çift muhabbeti de şuraya iliştirivereyim.
Sergi sonrası yemek yediğimiz yerde, bir abla onun pinokyo oyuncağına bakıp,
benim de burnum uzamıştı bir kez, yalan söylemiştim dedi.
Yaz da ona döndü, -İnsanlar yalan söylemez ki, Pinokyo söyler diye cevabını verdi.
Artık kız mı aldı hayat dersini, bizimki mi görecek tersini bilemeyeceğim...

İkincisi de pek bi komik.
Bir AVM'de koşarak tuvalete yetişmeye çalışıyoruz.
Bilen bilir, çişim geldi diyen bir bücürle dışardaysanız, saliselerin çok önemi var.
Tuvaleti bulduk, içeri girdik, bi baktık hepsi dolu.
Dedim ki: Dayan! Birazdan boşalır.
İşte yıkıldığım an:
-Nereye dayanayım anne? Şuraya mı? diye tuvalet kapısını göstermesin mi?

Gel dedim bana dayan :))))

9 yorum:

elif ada dedi ki...

Ha ha çok güldüm. Peki biz nereye dayanalım

HATİŞİN HOBİLERİ dedi ki...

hiç yoktan beni güldürdünüz ya,allahta sizi bir ömür güldürsün.sevgiler

sedaca dedi ki...

haaahahahah yaz yaa çok yaşa sen, bana da dayanabilirsin :)))

Burcu.. dedi ki...

Saat 15:30'da, mide öğle yemeğinin etkisini kaybetmeye başlayıp tıkınma isteğiyle başederkene..
Yapılacak şey miydi bu :)))

bahriye-krm dedi ki...

öyle bir güldümki;koltuk keyfi yapan eşim bile merak etti ne okuduğumu :))
dayanamadım o na da okudum...

YILDIZ dedi ki...

O salata gerçekten sanat eseri ama yiyebildiniz mi,insan bozmaya kıyamaz:))

Şu çocukların verdikleri cevaplar dünyalarının ne kadar büyük olduğunu gösteriyor.Ne isterdim biliyor musun Denizciğim çocuk aklı ile algılamak isterdim yeniden dünyayı:)

Deniz dedi ki...

- Valla bilemiyorum, nereye dayansak :))

- :)))Çok komik di mi?

- Saol Seda ablası : )

-Burcu sana şöyle söyliim, tok da olsan o manzaraya dayanamıyorsun

-Bahriye, sen beni düşün umumi WC'de :))

- Kelebeğim sen de otoburgillerdensin galiba, aşağıdaki pastadansa salataya odaklanmışsın: )

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sona çok güldüm :D

isoon dedi ki...

hihiiihihii ilahi yaz bu arada sergi keyfinizi çok kıskandım belirtmem lazım :))))