14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgi üretmek..


Burada okudum, flörtü yanlış bulanların oranı %16'dan 22'ye yükselmiş.
Üstelik de gençler arasında yapılmış bu araştırma...
Ne kadar acıklı... 
Her duygunun karşıtıyla sürekli denge yarışı içinde olduğunu düşünürsek,
birinden doğan boşluğu diğerinin dolduracağını var sayarsak,
gençliğimize ne vaat ediyoruz aşkın yerine?
Kin? Şiddet? Korku? Nefret?

Oysa insan evladının yaradılış nedeni sevmek!.. 



Bugün çok ticari bir gün. Kar amaçlı sömürülen belki...
Uydur kaydır, bir şeyler alarak bugünü savuşturmaya çalışan gençlere 
(soran olsaydı elbet) şöyle demek isterdim:

- Çarçur etmeyin! (Sadece paranızdan bahsetmiyorum, sevginizi de...)

- Cepten yemeyin! Sevgi üreteni sever. 
 Yoksa yaptık oldu diye takılır, "tüketici" moduna girerseniz,
cepten yersiniz. Hazıra da dağ dayanmaz.

- Damlaya damlaya göl olur. Her jest sevgiyi perçinler...



Bu yorumu çok sevdim. Daha pozitif bir şarkı koysam iyiydi ama 
Hayko Cepkin çok güzel bir yorum getirmiş şarkıya...


Sevgiyle kalın... 

3 yorum:

Gelincik dedi ki...

Çok ilham verici... Düşüncene sağlık... Önemli olan sevgiyi fade edebilecek bir yol bulmak degil mi? Kendine özgü...

Hayko yıkılıyooo :)

YILDIZ dedi ki...

Kolay ulaşılan aşkların tüketimi de kolay olur canımcım.

Bu yorumu ben de çok sevdim;)

Pinky dedi ki...

sevgide jestler ne kadar önemli. çok doğru sevgiyi perçinler :)

Hayko Cepkin yine süper. çok sevdim.