4 Şubat 2011 Cuma

Yorum farkı...


 Herkes gördüğünü farklı yorumluyor. 
Aynı olaya bakıp başka şeyler görüyor.
Hala şaşabiliyorum bu kadar fazla farklı yoruma...
Ama öğrendim, dünya böyle dönüyor.

 
 Yukarıdaki köşe ve fotoğraftan size bahsetmiştim aslında daha önce.
Yaz gün içinde bu fotoğrafla konuşuyormuş, annecim, babacım diye anlatıp duruyormuş.
Sabahları da, hep ağlıyor ya annecim, babacım gitmeee diye,
okuldaki rehber öğretmenini aradım.
İşe gitme olayını en doğru nasıl izah edebilirim diye.
Sabahları daha erken kalkın, bir süre vakit geçirin dedi.      
Muhtemelen siz işe gecikeceğim diye stres yaptıkça 
vücut diliniz ona yansıyordur dedi.
Ondan size, sizden ona geçiyordur bu stres,
akşamları geldiğinizde de yarım saat anne, yarım saat baba
onun odasında, sadece onun istediği oyunları oynayın dedi. 
 Kadına artık yapıyoruz demedim ama yapıyoruz aslında.
Ama daha fazlasını istiyor demek.
Bi de bu aralar biraz sinirli, sakın inatlaşmayın ama diye uyardı. 
Sonra bir ışık çaktı kafamda.
Parmak iziyle bu ağlamaların başlaması aynı zamana mı geliyor acaba?
O stresin başlangıcıyla...

  
(Takvimimizi Sibelkuş yaptı, ellerine sağlık, çok güzel oldu.)

Yorum farkı deyince... cover.gen.tr'yi keşfettim geçen gün...
Sizin yorumunuz hangisi?




9 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

deniz rehber öğretmenin dediği belki işe yarar...sabahları erken kalkmak...denemeye değer...

Tibetin annesi dedi ki...

zevkle yaptım :)
yorum konusunda diyecek birşeyim yok, haklısın... çok şaşırtıcı olabiliyor, o kadar şaşırtıcı olabiliyor ki, ağzım yere düştü herhalde şaşkınlıktan diye düşünüyorum...

ve hatta bazen ben bile insanları bu kadar şaşırtıyor olabilirim ve hatta kendi kendimi bile...

Deniz dedi ki...

Bahriyecim, 06.30'da kalkıyoruz zaten en iyi ihtimal :(

Sibel dün okuduğum gazete haberleri ve bir habere bakış açısı bile ne kadar farklı olabiliyor onu düşündüm

Tibetin annesi dedi ki...

bu da algı farkı diyelim :)))

KırmıZı WosWos dedi ki...

Takvim harika olmuş :)

YILDIZ dedi ki...

Herkes kendi gözüyle bakınca yorum farkı doğuyor.İşte her göz farklı işliyor.

Ya Denizim Yaz çok duygusal,hisli bir çocuk ya böyle okudukça içim eriyor.

Ben Teomanı her zaman tek geçerim bu arada:))

elif-kayra dedi ki...

nazaman bitecek bu ağlamalar bizede özellikle haftasonu tatillerinden sonra daha fazla,
bu arada takvim çok güzel.

Deli Anne dedi ki...

Ben gene takvime takıldım.. alenen kıskanıyorum, biline:)

asyaselda dedi ki...

canım evden biraz uzaktayız:)çarşamba evde olacağız:)
teşekkür ederim merak ettim şimdi:):):):