31 Mart 2011 Perşembe

Barbie'ye yeni imaj

 Söyleyip duruyor, esmer barbie alın
sırf istesin de işte...
Oysa benim Barbie'den daha çok beğendiğim Moxie kızları var
aldım onun esmerini yok, ıııh...
İlla barbie olsun.
Ben de hem biraz aksiyon olsun, hem de evdeki barbie enflasyonuna yenilerini
eklemeyeyim diye, sarışın barbienin saçlarını Arzum Onan kahvesine boyama kararı aldım.
 Beraber sıvadık kolları...
 Bildiğiniz saç boyasıyla...
 Güzelce eğlendik, bekledik kurumasını, renginin dönmesini...
Renk döndü de...
Ama yıkamaya gelince hepsi aktı gitti, sentetik sarışın boya tutmuyormuş demek.
Neyse annede çözüm tükenmez,
siyah ayakkabı boyasıyla boyadım,
Yaz yattıktan sonra.
Oldu mu, idare eder...
Tarihe geçtim herhalde, barbienin saçını boyayan şahsiyet olarak.

Sonra da dizlerine yattım, minişimden aferin aldım...
-Anne aferin bize!

8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

annelerde çareler tükenmez :) aferin size :)))

Pinky dedi ki...

ama arzum onan'a benzemiş, aferiin :)) çikolata kahve tutsaymış iyiymiş ama barbienin ruhu sarışın, tutmaz :)

bahriye-krm dedi ki...

bence de afferin size...tutmayan boyayı da ayakkabı boyası ile boyamak süper fikirmiş :))

esra-emir aydin dedi ki...

gerçektende çocuklar istedimi annelerde çareler tükenmez.
aklınıza ve elinize sağlık çok güzel olmuş..:))

ayşegül dedi ki...

ay alemsiniz ana kız çok güldüm :))

minimalist dedi ki...

hahh hahhh hahhh... bir aferin de benden :))))

Deniz dedi ki...

-saol sibelkuşum

-Pinky evet, bu zillinin ruhu sarışın :)))

-:))) Bahriye komik oldu

-:)) Esra eğleniyoruz işte

-Valla Ayşegül, komedi dans üçlüsü

-Saol minimalistcim

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

Canımsın Deniz ya, nasılda uğraşmışsın..