21 Mart 2011 Pazartesi

Düğün sabotajcısı

 İnsan daha evlendiği gece kuma edinir mi? 
Yazık, Göze edindi...
Ortalıkta gözüktükleri, sahneye çıktıkları andan itiraberen
-Ahmeeeet! Ahmeeeet diye peşinden ayrılmadı damadın.
Bi geçmişleri var tabii...
Beraber kukla oynamışlıkları, samimiyet kurdukları...
Ama canım bu kadar da ümit verilmez ki bir kıza;- )

 Her önemli fotoğrafta Yaz da var maşallah.
Nikah kıyılırken, pasta kesilirken, dans ederlerken...
 
-AHMEEET- AHMEEEET!
 
 -HADI DANS EDELİM AHMET!

 Gecenin 12'sinde dönerken -ki bu bir rekor onun için, dışarıda kalma rekoru-
hala sayıklıyordu, "Ama ben Ahmet'i çok özliyceeeem!"

8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Demek ki Yaz'ın aşkı da Ahmet :) Tibet duymasın :P

YILDIZ dedi ki...

Haikaten Tibetim duymasın:)
Ahmet demek :)))

Burcu.. dedi ki...

Bıraksan aralarında yatacakmış :)))

BALLI LOKMAM dedi ki...

Canım benim yaa:))) Gelinin işi zor ilk günden, ama hata damatda Yaz ne yapsın...

bahriye-krm dedi ki...

canım yaa :) kıyamam ben ona...
bu ara da yaz'da beyazlar içinde bir gelin misali...çok şık...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

büyük aşkısıda varmış :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

hahaha çok şekermiş, sevdim mi tam severim halleri :)

Pinky dedi ki...

hahahaa sabotajcı şekerfare iş başında :))