25 Mart 2011 Cuma

Günaydın güneş...

Güzel bi' gün.
Güneşle başlayan... Panjurların arasından göz kırparak gönül çelen...

Annemin alçıda geçirdiği 5.gün.
İnsanoğlu alışıyor bir şekilde...
İlk haberi aldığım anı hatırlıyorum da.
Başımdan aşağı kaynar suların döküldüğü...
Güçlü mü güçlü bir kadın aslında,
ama kardeşimle benim çocuğumuz gibi sanki,
gözbebeğimiz...

Yüreğimiz sızlıyor, onun yüzünde acı gördük mü... Ya da mutsuzluk, umutsuzluk.
Yalnız hissettirmemek için...
Yalnız olmadığını bilsin diye...
Ne yapsak ki başka?
Kanatların sağalsın bir an önce, kolunu kanadını ger yine üstümüze...





Yeni izleyicimiz Feyza, hoş geldin:) 


8 yorum:

Gelincik dedi ki...

ağlattın beni sister. ne guzel anlatmışsın... altına imzamı atmaktan başka ne yapabilirm ki :) inşallah maşallah hemencik iyileşsin, yüzü hep gülsün. tüm anneler iyi mutlu sağlıklı olsun...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

hoşgeldin Deniz sende, umarım paylaşımlar yeniden duraksamaz.
annene yeniden geçmişler olsun

Pinky dedi ki...

çook geçmiş olsun annene Denizcim. anneler kıymetlimiz.. kanatları hemen iyileşsin inşallah.

YILDIZ dedi ki...

Denizim tekrar tekrar çok geçmiş olsun,annelere hiçbir şeycik olmasın istiyor insan,dikkat etsin kendisine zorlamasın kendini.

sedaca dedi ki...

nooldu anneye yahu :( oofff okuyamıyorum ya kaçırdım hep :( çok çok geçmiş olsun, Yaz öpmüş geçmiştir ama ben de öpeyim..

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Geçmiş olsun şimdi gördüm bir an önce iyileşiversin.

Bellek Kutusu dedi ki...

Geçmişler olsun Denizcim...

Deniz dedi ki...

Çok saolun canlar...