10 Mart 2011 Perşembe

His cetveli

DUYGULANDIM:
Ben ona geçenlerde mektup yazdım ya, hissetmiş herhalde
o da okulda mektup yazıp getirmiş.
 Okuyamadığınızı söylemeyin sakın:
"Seni seviyorum" diyor orada, daha dikkatli bakın...
EĞLENDİM:
Şu tek bacağı başka, tek bacağı başka çoraba bayıldım.
Annem almış, Berk'ten... Paylaşmadan duramadım.

BAYILDIM:
Son dönemlerde seyrettiğim üç animasyon filmden biri.
Yetimhanedeki kızlara, özellikle küçük olana bayıldım.
Çok komik sahneler var.
Yaz kahkalarla gülüyor bazı sahnelerde.
Ata Demirer seslendirmiş.
BEĞENDİM!
Karmakarışık, yani Rapunzel de çizgisi çok tatlı bir animasyon.
Yaz zaten aşık kendisine... Rapunzel de Rapunzel...

AĞIR BULDUM:
Çocukları aşan bir animasyon. Zaten sonradan öğrendim, 7 yaş sınırı varmış.
Tipler, tipsiz... Çirkin çöl hayvanları var.
Ama aslında epey bir derin konular işlenmiş.
Suyu elinde tutuyorsan, her şeyi kontrol edebilirsin diye dünya politikalarına gönderme yapıyor.

GICIK OLDUM!
Bloglara ulaşamamaya, dün yanmayan ajans kaloriferi yüzünden burnumun tıkanmasına,
fiş priz örneklemesi yapanlara ve işgüzarlıklara gıcık oldum.



7 yorum:

Gelincik dedi ki...

Mektupta açık açık yazıyor seni seviyorum diye, görmeyen yoktur herhalde... çılgın hırsızı ben de izlemek istiyorummmm :) fiz priz örneği neye verildi, kaçırmışım!!!

Deniz dedi ki...

KAdınlar gününde fişle priz eşit olur mu dedi, bir bıyıklıgil

bahriye-krm dedi ki...

yaz'ın okuldan böyle güzel süprizlerle gelmesi ne güzel...hangi anne duygulanmazki...
resminiz çok güzel...tam bir sevgi kelebeği...

Gelincik dedi ki...

ıyyyyk

YILDIZ dedi ki...

anne kız fotonuz süper şekerim:)

ben de hamileyken izlemiştik ufaklık gerçekten süper değil mi:))

Nehir İda dedi ki...

kaybetmiştim sayfanı:) şimdi yeniden buldum.başka bir sayfanı galiba izlmeye almıştım ama ne izlediklerime ulaşabildim ne de blog sornu tamamen kalktı.

Deniz dedi ki...

-Bahriyecim evet okuldan yeni bi şarkıyla falan gelmesi de çok keyifli oluyor

- Yıldız ufaklığa bayıldım, dünya şekeri bişey, Yaz da en çok onu sevmiş... Uyumadan önce şarkı söylüyor ya, uni uni unicooorn :))


- Kaybetme beni :)