17 Mart 2011 Perşembe

K ve P

( Bloglar açıldı ya, o sevinçle ve ayağımın tozuyla bişeyler yayınlayayım. Daha önce kaydettiğim yazılardan ortaya karışık.)


Hiç olmadık kelimeleri söyleyebilen
acayip cümleler kurabilen küçük hanımın,
k ve p'lı hecelerin yan yana olduğu durumlarda
tersi dönüyor. 

Kapa değil paka!

Kıpırdama değil pıkırdama gibi :)


En ciddi anlarda, pıkırdama diyen bir zilliye gel de kıkırdama...


Bugünlerde öyle kibarlık kumkuması oldu ki yeme de yanında yat.
Teşekkür ederim, özür dilerim gibi sözler hiç eksik olmuyor.
Artık artistlik mi yapıyor, içinden mi geliyor bilmem, ama hoşuma gidiyor.


Sizlerin haberlerini de merakla okuyacağım, özledim çok...
Çoluk çocuk hepinizi...

4 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Ben hala bekliyorum blogumun açılmasını:(( offf offff

Tibetin annesi dedi ki...

herkesinki açılmamış galiba... yavaş yavaş toplanacağız sanırım...

bahriye-krm dedi ki...

bu yaştaki çocukların böyle kibar konuşmalarına ben de bayılıyorum...zaten tatlılar daha da çok tatlı oluyorlar :)
akşam bir ara ben de giremedim ama şimdi herşey yolunda...inşallah özlediğimiz şekilde artık devam edebiliriz...

Deniz dedi ki...

BAllı lokmam, sen de bi yerlerden girebilip, bi yerlerden giremeyenlerden misin?

Evet Sibelcim evden açılmıyor hala


Bahriyecim ne çok özlemişiz di mi?