4 Mart 2011 Cuma

Kaç dondurma gördün sen?

Dün akşam, iş çıkışı babasıyla beni A plus'ta karşıladılar.
Ara sıra yaptığımız bir ritüel oldu bu, 
ben ufak işlerimi hallediyorum, sonra buluşuyoruz,
köftecimiz var bi tane ona gidiyoruz.
Ayran söylemiştim kendisine, duymamış herhalde.
Garson getirince şöyle bi tepki verdi:
-Vay canına, bayran varmış burdaa! 
Ben adamın apıştığını görünce, haaa ayrana bayran diyor da dedim
ama meğer adam vay canına'ya kitlenmiş :)))

 Sonra Sundie dondurma aldık. İnceler, yalanır ve 
mmmm nidaları çıkarırken yumurtladı:
-Ben hiç böyle güzel bir dondurma görmedim.
(Kaç dondurma gördün kü hayatında kızım sen? )

 Oyun alanında oynamak için iki dakika elime tutuşturdu dondurmasını 
sonlarına doğru. Annecim artık sen yiyebilirsin diye...
Ben de dibini attım ne bileyim...
Sonra geldiğinde hesabını sordu, meğer alışverişten dönen babasına gösterecekmiş,
-Baba, annem dondurmamı yediiiiiiii, sana gösterecektim ben!


 Sabah iki lokma yediğimize göz koymalar devam ediyor.
-Baba ben de kahvaltı yapabiler miyim???


Şu bacaksızın büyüyüp de bunları yumurtlaması ne kadar inanılmaz di mi?
Hepimizin hayatı bir mucizeyle dolu... 


Güzel mucizelerle dolu keyifli bir hafta sonu tatili diliyorum sizlere...

11 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

ayyy! Tibet dondurmayı görmesin, dondurma diye sayıklıyo çocuuummm :p

Burcu.. dedi ki...

Yaz hep hayret etsin, şaşırsın. Ne güzel tepkiler veriyor :))

BALLI LOKMAM dedi ki...

Kızlar hep böyle büyümüşde küçülmüş gibiler maşallah:)))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ne güzel yalıyor dondurmayı cimcim:))öpsene benim için bu akşam..

YILDIZ dedi ki...

Vay canına bayran varmış demek,burnunu ısırırım bu cimcimenin:))

Küçük Yaza da bittim:))canım benim nasıl büyümüş,kocaman abla artık benim oğlumun ablası:)

Merve dedi ki...

son fotoğrafta biblo gibi çıkmış :)
Yaz'cım daha da büyüyüp çok güzel bir genç kız olacak.. o zaman hayat mucizesi daha da büyük olacak umarım...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

minik Yaz çok tatlısın :D
bizimkide nasıl sayıklıyor dondurma için :) bu hafta sonu bir süppiz yapayım kızıma :))

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

:))) koptum! bayran:))) çok yaşa küçük yumurcağım sen, hem de çok güzel yaşa..
Biz de her mevsim tüketiyoruz dondurmayı, orda burda hep beraber yerken insanlar hayretle bakıyor..Hatta yavrum küçücük çocuğa bu kışta dondurma mı yedirilir diye sert tepkilere sanane demekten yıldım..
Şu son fotodan bal akıyor yine..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Haha süpermiş tepkiler :)
Yaz çok tatlı çoook.. :)

minimalist dedi ki...

bu kadar da güzel dondurma yenmez ki! bu kadar da şirin olunmaz ki! maşallahhh...

minimalist dedi ki...

bu kadar da güzel dondurma yenmez ki! bu kadar da şirin olunmaz ki! maşallahhh...