8 Mart 2011 Salı

Kadın başına...


Kızım; 
Bugün bunları söylemek için manidar bir gün.
Tam da yeri belki. 
Bugün ana karnına düşerken belli olan,
büyük ihtimal kendi seçtiğin cinsiyetini idrak etme,
üzerinde düşünme günü...

Sen büyüdüğünde nasıl olacak çevren, ülken, dünyan bilmiyorum.
Ama yıllar geçse de tartışılan konular çok değişmiyor.
Büyük ihtimalle benzer konular tartışılıyor olacak.

 Ama sen... 
Öyle bir kadın ol ki, hayattan zevk al önce...
Kendini ifade et, özgürce ve utanmaksızın.
Duruşun dağ gibi, tutumun kadife gibi olsun.
Sev kadın olmayı.
Ben sevdim, hiç sorgulamadım, neden diye.
Yaradanın verdiği yaratıcılığı hisset damarlarında!
Karşı(!) cins dediğin şey, sana karşı değil...
BİR olmak için burada...
Neye inanırsan, o senin gerçeğin olur unutma.
Ne özgürlüğünü kanıtlamak zorundasın, 
ne gücünü, ne aklını, ne de kişiliğini...
Olduğun gibi güzelsin, biriciksin, tıpkı doğadaki tüm türler gibi.
Eşiyle eş, farklı ama denk.

Kendine değer vermeni başarabildiysek eğer babanla ben,
eminim ayakların üzerinde yükseleceksin.
Varlığına, kadınlığına şükredeceksin.
Hayatın her anında 
ezmeden, ezdirmeden, keyfini süreceksin.
 
Hiçbir engel, hiçbir sanal inanış
 sen istedin mi set vuramaz köpüren sularına...
Sen yeter ki iste, neler yapamazsın KADIN BAŞINA...







9 yorum:

Seyhan dedi ki...

Ne güzel bir yazı bu tam içimden geçenler. Kopyalayıp bloga yapıştırasım geldi valla .. Ağzına, eline sağlık..

Tibetin annesi dedi ki...

şu sorgulama kısmına takıldım. ben de hiç sorgulamadım. kadınlığını sorgulamayan neslimizin çoğalması ümidiyle...

özle çetinkaya dedi ki...

Yaz senin gibi bir kadinin kizi oldugu için çok sansli :)

Sen Gelince dedi ki...

O kadar güzel ki, neden ben böyle şeyler yazamıyorum diye düşündüm:)

YILDIZ dedi ki...

Denizciğim okurken seni neden çok sevdiğimi daha da iyi anladım.Yaz çok şanslı böyle güzel bir annesi olduğu için.

ee biz de çok şanslıyız ki seni tanıdığımız için..

Deniz dedi ki...

utandırdınız beni şimdi....
Beğendiğinize sevindim

isoon dedi ki...

çok güzel yazmışsın annesi, bayıldım...

isoon dedi ki...

çok güzel yazmışsın annesi, bayıldım...

isoon dedi ki...

bak iki kere yazmışım o kadar yani :)