8 Mart 2011 Salı

Kadınlar, erkekler...

Özünde insanız, duygu ve davranışlar ortak desek de,
genlerle gelen kadınlık ve erkeklik halleri var.
Gözümle görüyorum, hiç empoze edilmemiş, öğretilmemiş hareketler...
Geçen gün sevgili Umur da bahsetmişti...
Aynen katılıyorum kendisine...
"Pembe geni" diye bir şey var demişti başka bir arkadaş, doğru valla...

Cumartesi Rango'ya gittik. Yanımızda oturan 5 yaşındaki veletin
kızdırmasıyla başladı cumartesi maceramız.
Anne bak bebek! Bilerek yapıyor ha, sırf kızdırmak için...
Hatun kişi, gidip meydan okudu, BEN BEBEK DEĞİLİM!

 Dur kızım, boşver söylesin diyorum, koşup koşup yanına gidip
BÜYÜĞÜM BEN-HIH! (Böyle bir hıh ekliyoruz bazı sözlerin sonuna.)
Çenesiyle çocuğu pes ettirdi, kadın milleti değil mi?
Çocuk dedi ki, aman tamam tamam neyse...

Ara ara laf atmadan duramadı ama yine de.
Yaz'ın altına yükseltici koydum diye, hah şimdi sanki bebek değilmişsin gibi oldu demez mi?
Ama bizimki o bunu kızdırdıkça, onun yanından ayrılamadı...
Sürekli o da ona sataştı.
 Hele filmin bir bölümünde çok uykusu gelince emzik istedi, ama utanıyor da, 
koluyla emziği kapatıyor, bebek değil ya :)))


Rango'dan pek haz etmedik. Tipsiz çöl hayvanları vardı çünkü.
BEN GÜZEL ŞEYLERDEN HOŞLANIRIM dedi. Yarısında çıktık.

Tibetkuş'la buluştuk sonra. Kahve içeceklermiş.
Onlara sıcak çikolatayı kahve diye yutturduk :-P

 Alışık olduğu AVM'de evsahipliği yaptı bizimki kankasına.
Etrafı tanıttı.
  
Kızlar 0- Erkekler 9...
Çünkü kızlar detayları daha çok sever,  
bölmeden topu almak daha çok hoşuna gittiğinden 
habire kendi kalesine gol attı kızım benim.
Ya da misafirine  avans verdi, kim bilir;- P

 -Anne, ben Tibet'i sevioorum.

 -Ben de ama... (Tibet utanır, başını öne eğer. )
 
Hadi biraz  evimizi toplayalım, evimizi süsleyelim deyince
hamammm, yaşasınnnn dedi.
NOEL BABA AĞACI MI KURACAĞIZ? 
Süsleme=ağaç onun kafasında sanırım.

Dün kar yağacak denip, yağmayınca kendi karımızı yaptık, diyeceğim, yalan!
O ortalığı batırırken, ben dur diye bağırıyordum.
Ama nasıl da duymuyor, İsmet İnönü gibi işine gelmeyince.

Sonra düşündüm, amaaaaaan bir elektrik süpürgesine bakar.
Onun şu eğlencesini bozmaya değer mi?

Hoş geldin Nihan!
http://renklinotlar.blogspot.com/

5 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

nedir bizim kızlardaki bitmek bilmez büyüme hevesi :)
iki kuş beraber çok tatlısınız :D

Tibetin annesi dedi ki...

bizimki şu oyun alanına girseydi süper olcaktı ya, bir dahakine inşallah :)

YILDIZ dedi ki...

Gözlerimi aça aça okudum sinemadaki velete verdiği cevaplarla:)
Hele filmden çıkması ben güzel şeylerden hoşlanırım diye,ne istediğini iyi biliyor.
Ama en çok Tibetle ikisinin haline bayıldım ya canlarım öptümm onları kocaman nasıl tatlılar yahuuu:)

elif ada dedi ki...

Evet evet kesinlikle var kız genleri. Ama şikayetçi değilim ben. Aksine kızımla birlikte kız kıza takılacağımız günleri bekliyorum özlemle. Kadınlar günümüz kutlu olsun Denizciğim

Deniz dedi ki...

Bence de Umurcum, şimdiden arkadaş gibi olmaya başladık...