28 Mart 2011 Pazartesi

 Yaz saatine geçtik mi, hava da göz kırptı mı 
yaz geldi sayılır artık.
Bugün içimde bir kıpraşma vardı, nasıl tarif etsem ki?
Pırpırlanma :)

Geldim melek kartlarımdan çektim bi tane.
Bir cevap duymak istediğimde yaptığım gibi...

"duyarlılık" çıktı...

Şu anda evrendeki enerji ve etkilere karşı fazlasıyla duyarlısın. 
Kendini ve duygularını yücelt diyor.
Haddinden fazla duyarlı olmak diye bir şey yoktur, senin duyarlılığın durumların altında yatanı ve insanlardaki gerçeği bilmene yarar.... diye devam ediyor.
Hadi bakalım.
Geçen gün taksiye bindiğinde şoför amca adını sormuş,
Yaz deyince, ben de kış demiş. (Sanırım Yaz, çok duyacak bu espriyi)
Yaz da demiş ki, kış havadır...
Adam da eee Yaz da havadır o zaman demiş.
Neyse, işte o kış havasından çıkıp, bahar havasına girdiğimiz şu günlerde
elbise giyme tutkumuz başgösterdi.
Sürekli elbise giymek istiyor.
Biz eve gelip aşağıdan kapıyı çaldığımız zaman
koşa koşa elbise giymeye koşuyormuş
annemler beni elbiseli görsün diye...
Cumartesi anneannesine giderken, eşofman giydirmek istedim.
Ama o spor için... dedi.
Elbise giydik, elbise giymekle kalmadık, rugan ayakkabılarını giydik.
Gözümüzdeki hayranlık pırıltılarını görmek istiyor her dem.
Süslendiği zaman çok mu tezahürat yapıyoruz nedir?

Artık palto falan da giymek istemiyormuş.
Cıbıl cıbıl kollarıyla dışarı çıkmak istedi de, zor ikna ettim giyinmeye...
 Arkadaş gibi konuşuyoruz artık kız kıza...
O yüzden daha da çok özlüyorum artık görmediğimde.
Bu akşam annemde kalacağım.
Yarın akşama kadar özle beni bebek!

(Geçen gün ona çok tatlısın bebek diye espri yaptım, 
ben bebek diiilim dedi, ben de açıkladım, o tatlım gibi bişey dedim,
haaaa öyle mi dedi :))

5 yorum:

asyaselda dedi ki...

:)Asya ya da adın ne dediklerinde ''Bende avrupa ''esprisini yapıyorlar:):):)

erkek olursa kardeşi uygur koymayı düşünüyoruz onunda esprisi çok yapılacak sanırım:)Asya da kurulan türk devleti diye:P

YILDIZ dedi ki...

Ne güzel dedin doğa yazlıklarını çıkardı diye.

Sanki bizim gibi güneşi sevenler bu havalarda daha duyarlı oluyor değil mi Denizim?

....... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bellek Kutusu dedi ki...

Yahu ne şeker ne tatlı bir panda bu:)

isoon dedi ki...

ah bu cıbıllık delisi kızlar:))))