9 Mart 2011 Çarşamba

Teaser...

 Reklam terminolojisinde teaser meraklandıran reklam spotu demek.
Önce ucundan gösterip, bi merak yaratıp, sonra ana reklam filmini ya da ilanı çıkarız genelde...

Ben de bugünlerde Yaz'ı yatırmak için teaser tekniği uyguluyorum. 
Çünkü hadi yatalım deyince, nedense uykum yok cevabını alıyorum.
Tam yatma saatinde aklına neler düşüyor, ne abidik gubidik şeylerle uğraşıyor bilemezsiniz.
Ben de bir kenara ilişip, bir kitap seçip, ilk cümlesini okuyorum.
"Bir zamanlar büyük ayı ve küçük ayı varmıııııış... "
Bakiiim bakiiim diye koşuyor yanıma.
Ben de önce çişini yapalım, uyku tulumunu giyelim öyle diyorum.
Hamam diyor :))
Her akşama bir teaser bulmak lazım tabii bu durumda...

Teaser dedik de, geçenlerde size teaserını yaptığım, reklam filmimizi yayınlayayım:
Şevval Sam çok şeker, çok uyumlu bir insan, öyle söyleyeyim...


Veee sevgili tatlı kelebeğim ve Seda'mın bana layık gördüğü güzel ödül.
Çok teşekkürler... 
Ben de her gün, farklı farklı yerlerden beni yakalayan, kalbime dokunan, 
kafamı kurcalayan, bazen bunalıma sokan, bazen neşelendiren, bazen bilgilendiren
blog arkadaşlarıma sunayım bu tatlı kediciği...


Ve hoş geldin !

4 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

dün akşam izledim reklamınızı çok beğendim :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Bulduğunuz çözümde reklamda çok güzel:)))

YILDIZ dedi ki...

Canım Yaza her akşam bir teaser bulmak zor hakikaten:)

Reklamı izledim çok beğendim emeğinize elinize sağlık.
Ben de sana Şavval Samı soracaktım.Çok beğenirim elfler gibi pek güzel kendisi nasıl biri diyecektim:)

Pinky dedi ki...

reklamı Ankara'dayken gördüm, pc yanımda olmayınca yazamadım, çok güzel olmuş. elinize sağlık. Şevval Sam su gibi çok güzel, şarkıyı da çok severim :) kedi de pek şekeer :))