2 Mart 2011 Çarşamba

"Vay canına!"


En son kelime dağarcığımıza eklenen laf budur!
"Vay canına!"

Vay canına anne şunlara bak diyor hatun...

Ben de ona her baktığımda diyorum ki içimden
vay canına...

Bugün sınıf atladı kendisi, artık branş dersleri de alacakmış...
Okulda olan biteni hiç anlatmıyor, özel hayatı var artık...

Giyinirken fır döndürüyor beni peşinden, yatırmak için de öyle...

Brokoli en sevdiği yemekmiş öyle diyor ve gerçekten de yiyor...
Vay canına... 


Vay canına,ne güzel yorumlamışlar dediğim bir parçayla bağlayayım olayı:

Veee hoş geldiniiizzz, sefalar getirdiniz  : )
http://hatisinhobileri.blogspot.com/


Bi de hislerini çok kuvvetle dile getiren, blog alemine yeni dalmış bir arkadaşı tanıtmak istiyorum size,
ama uyarayım içimizdeki hüzün başlıklı bu yazıda biraz kopabilirsiniz....
http://esrayaziyor.blogspot.com/2011/03/icimizdeki-huzun.html

7 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Vay canına!O ne güzel bir bakış o ne güzel bir gülümseyiş ufak ufak,ben onu öper koklarım annesi arkadan görünen kafayı da öperim.Kuzucuklarım benim!

YILDIZ dedi ki...

Sayende de yeni bloglara göz kırpıyorum ben de:)Her ne kadar blog alemi yasta da olsa devam!

Deniz dedi ki...

Şu an çalışıyor Allahtan :) İnşallah dokunmayacaklar

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

Güzelliğini yerim senin! Brokoli yenmez mi hiç, aferin ona..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Hatiş adına hoşbulduk. Yasaktan belki gelemez, göremez.
Vay canına brokoliyi severmiş, aferin bizim kızlara :)

Sen Gelince dedi ki...

"Vay canına" bizim de yeni favori kelimemiz. Bize Caillou'dan bulaştı, size? :)))

HATİŞİN HOBİLERİ dedi ki...

hoşbulduk canım.seni izlemeye almadığımı yeni farkkettim.halbuli blogum yokken bile bahar üzerinden hepinizi izliyordum.yerim ben o brokoli güzelini.sevgiler