28 Nisan 2011 Perşembe

Ağlıyorum ama sor bi' neden?

 Psikoloji garip şey. 
Hele 3 yaşındaki bir bücürde her an çeşitli aşamalardan geçmekte.
Mesela son zamanlarda ağlama krizinde yaşadığımız farklı ruh
halleri...
Bakınız dün akşam.
Akşam televizyonu kapattık, yatma saati diyerek...
Bir ağlama nöbeti başladı.
Pes etmek yok tabii...
Tuvalete yöneldik, son çiş için.
Ama ağlama krizi devam etti.
-Televizyon seyretmek istiyorummm.
Birden bire ağlamanın arasında -babaaaaaaaaaa, babamı özledim
o yüzden ağlıyorum anneciiiiim dedi.
Babasını aradık, ona ağlamaya başladı.
(Ankara'da da kendisi)
-Babacımmmm seni çok özledim,ühüüüü, gellll!
 Babanın teselli cümlelerinin sonunda
-Meemmeeeee, babacım memeeem yere düştü de ondan ağlıyorum ben!
Yani sanki ona ağlamak ayıp demişiz de, o da aslında şu nedenle 
ağlıyorum diye konu çevirttiyor. 
Komik oluyor.
Ve aşağıda gördüğünüz bebekler de dünyanın en eğitici bebekleri
Moxie girl ve boy...
Hadi canım bunun neresi eğitici bildiğin bebek işte diyorsunuz di mi?
Bu bebekler çocuğuma sabırla beklemeyi öğretti :)))
Unnado'dan sipariş vermiştim, ona da söylemiştim,
her akşam sordu garibim, moxieler geldi mi anne diye...
Neyse ki dün akşam geldi nihayet.
Evdeki bebekler, barbieler falan gece oldu mu, üstlerini çıkartıyorlar bizde
gece soyunulup yatılırmış....
Paparazi anne, o masal anlatırken videoya çekmeye çalışırken yakalandı.
(Ben kızıymışım bana hesap soruyor.)

KIZIM NE YAPTIN- NE YAPIYORSUN?

Untitled from Deniz Koker on Vimeo.

10 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

şu hedef şaşırtmalarına bayılıyorum, Tibet'te yapıyor aynısını :)))

KırmıZı WosWos dedi ki...

kuzucum yaa :) çok özledim sizleri :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kızım sen ne yapıyorsunnn :)) çok güldüm :D

bahriye-krm dedi ki...

Kızım napıyorsuna ben de çok güldüm :)))

Nedensiz ağlamalar olduğu için,ya tutarsa diye uğraşıyorlar sanırım...

sedaca dedi ki...

hahaahahh videoyu izledim, süper :))) sesin tınısı şahane, kıssııımm :)) senin kahkaha da süper

Pinky dedi ki...

yakalandın kızzıım. ne güzel kızım diyor bıcırık :)))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ah çok tatlı..Ne güzel söylemiş öyle, tatlı dilli bücür :))))

iskorpit dedi ki...

yazla yuz yuze bakışan fıdan delikanlı kım.traş olmuş galiba..

elif-kayra dedi ki...

:)))))
o ağlamalar zamansız ve sebebsiz bizdede var :((

YILDIZ dedi ki...

Kızıımmm ne yapıyorsun kızımmmm:))

koptum Deniz burada:))nasıl güzel diyor öyle.

her şeyin bir sebebi var işte annesi sebepler hazır;)