20 Nisan 2011 Çarşamba

Hangi filmdeydi, kadın bileğindeki çizgiyi gösterip bunalıma giriyordu,
aaa yok yok hatırladım film değil, Hande Altaylı'nın Maraz kitabındaki kadın kahramandı sanırım...
Elimin fotoğrafına bakınca o aklıma geldi.
Oysa ki kızımdan aldığım yıldızı gösterecektim, buydu niyetim.
Niye hakettiğimi sordum kendisine, 
yemeğimi çok iyi yemişim de ondanmış.

Uykuya giderken dün, babamı çok özledim deyip döktü pıtırcıkları...
Belki kokusu iyi gelir dedim.
Gecelik niyetine babasının tişörtünü giydirdim. 
Üzerinden dökülüyordu ama o anımızı ısıttı mı ısıttı...
Babasının tişörtüyle uyudu.
Dökülen o kolların içinde öyle keyiflendi ki, ve sabah babasına uyku tulumunun içindeki sürprizi gösterirken...

Fotoğraf çektirtti mi? Hayır, üzerinden dökülen kıyafeti sır kaldı aramızda,
sadece aramızda...

Dün annelerin hep miniklerinin yanında kalma isteğinin nedenini bir kez daha idrak ettim.
Onun dilini çözen, çözemediğinde de kalp dilini kullanan olmakmış annelik.
Bikoli istedi miniğim akşam.
Nedir bikoli sizce?


Güneş yüzünü gösterdi ya, hadi yürüyelim açık havada:

5 yorum:

elif ada dedi ki...

Hay Allah, ben eline bir şey oldu sandım. Acayip üzülmüştüm, sonra çok güldüm kendime

Deniz dedi ki...

:) Canım benim, kırmızı kalemin suçu

Deniz dedi ki...

:) Canım benim, kırmızı kalemin suçu

Sihirli Günce dedi ki...

Çok güzel bir ödül vermiş Yaz size;))Bikoli bence minik bir kuzu istediği için dünyanın en değerli sebzesi olabilir;)
Şarkı çok iyi geldi;))

Bellek Kutusu dedi ki...

Bikoli, ne tatlısın sen Yaz:)))